SCi Posted May 20, 2020 Share Posted May 20, 2020 Tijd om weer een aroma uit te proberen ? Wrecka - vanilla deluxe De geur van dit aroma verbaast me ; erg boterig met een "bakmix" achtige geur er aan vast. Batch gemaakt op 3,5% met een 70/30 vg/pg base met 5mg nic , heeft ruim 3 weken kunnen steepen. Het vrijwel kleurloze resultaat heeft z'n vettige / boterige geur duidelijk behouden ! Gedampt in m'n limitless plus met een enkele clapton coil van 0,9 ohm op 29 watt. De smaak is mooi constant en komt er vrijwel meteen in. Het zo vettige karakter uit de geur is in de smaak een stuk moeilijker te vinden. De hoofdmoot is iets wat me nog het meest aan versgebakken cake doet denken. Komt een tikje kunstmatig over maar zeker niet irritant. Bij 32 watt schiet de smaak helaas de verkeerde kant op. Een niet goed te plaatsen bijsmaak verknalt de zaak nu nogal. Het geheel komt nu wat wrang ( bitter ?) over alhoewel ik er nog steeds iets bakery achtigs uit kan halen. Ik was erg bezorgt dat dit aroma van wrecka net zoals z'n voorgangers een teleurstelling zou zijn maar dat is me 100% meegevallen ! De smaak is niet zo goed ( en vettig ) als dat ik hoopte maar toch zitten hier lekkere dingen in. Kan op zich prima solo maar komt vast en zeker beter tot z'n recht in een receptje. Mocht je 'm ( net als ik ? ) in een sale kunnen scoren dan is dit toch wel een leuke om mee te pakken ? 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts