SCi Posted June 18, 2020 Share Posted June 18, 2020 Tijd om m'n limitless clone in te wijden met een nieuw receptje ? Stater Voor 20ml is nodig : 0,6ml Fab mix - lime 0,6ml TFA - blackcurrant 0,6ml capella - rhubarb Gemixed met een 70/30 vg/pg base met 5mg nic , heeft ruim 3 weken kunnen steepen. De geur van dit licht troebele , transparante sapje is even schrikken ; oef wat zuur ! ? Gedampt in m'n "limitless plus" met een enkele clapton coil van 0,5 ohm op 27 watt. De smaak is gelukkig iets minder hardcore dan de geur maar nog altijd heeft de limoen hier absoluut de overhand. Hier en daar krijg ik zelfs een licht menthol idee zo sterk als ie is. Toch is hier duidelijk meer gaande ; hier en daar word het geheel net een tikje minder zuur en komt er wat zoetigheid door. Op die momenten meen ik de rabarber op te vangen. De zwarte bes komt blijkbaar niet door de limoenen muur heen want die kan ik er toch echt niet uitpikken. Meer vermogen haalt het meest extreme van het zure wel weg maar geeft ook meer 'drukte' in het geheel. Ik krijg nu het gevoel dat de limoen en rabarber dwars door elkaar heen lopen en daardoor details verloren gaan. Aan de ene kant is de rust wel prettig maar de 'hektiek' van de mengelmoes van smaken is juist weer jammer. Deze heeft duidelijk nog een hoop werk nodig. Minder limoen is een must , deze is nu veel te nadrukkelijk. Ik twijfel of de zwarte bes wel echt een stempel kan drukken op dit sapje , een ander soort fruit er bij is misschien beter. In deze vorm niet echt aan te raden , misschien een 2e kans ? ? 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steve Posted June 18, 2020 Share Posted June 18, 2020 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts