SCi Posted July 2, 2020 Share Posted July 2, 2020 Tijd voor een nieuw probeersel ? Wacky Voor 20ml is nodig : 1ml flavormonks - g's custard 1ml laurens - guava Gemixed met een 70/30 vg/pg base met 5mg nic , heeft ruim 3 weken kunnen steepen. De geur van dit licht gele sapje is vaag maar ik haal er wel bakery en fruit hintjes uit. Gedampt in m'n limitless plus met een enkele clapton coil van 0,6 ohm op 26 watt. De smaak is zacht en toch nog vrij vol. Gevoelsmatig heb ik het idee dat de custard nu duidelijker en meer uitgesproken is dan in eerdere sapjes. De custardsmaak gaat samen met een enigzins zurig / bittere bijsmaak. Vrij raar maar op de een of andere manier gaat het leuk samen , zeker omdat het geheel zo soepel is. Zeker niet te zoet , de nasmaak blijft ook mooi nog even hangen. Meer vermogen doet hier niet zoveel. De guave krijgt nu de overhand en dat doet toch een beetje afbreuk aan het geheel. Het zachte en soepele is er nu ook grotendeels af. De smaak is niet vies ofzo maar de custard kan nu niet genoeg 'doen' , Ik was vooraf vooral benieuwd hoe de guave met de custard zou combineren. Dit duo is een hele rare maar ik ben erg blij dat de custard nu net even wat meer uitgesproken is. Normaliter is deze custard versie van flavormonks net even wat minder dan de devine variant. Met name voor de custard liefhebbers de moeite om eens te proberen ! 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts