Jump to content

Profile untity

keesmees
 Share

Recommended Posts

Ik blijf maar lekkage houden na het vullen uit de airflow.

Ik wick zoals Matt smm wickt

Natuurlijk  gaat de airflow  dicht bij het vullen!

Heeft iemand  hier ervaring  mee en vooral  een oplossing voor?

Mijn favoriete rta

Ik heb enkel lekkage zoals jij beschrijft als de wick te los in de juice holes zit.

Het moet lekker vol zitten, maar wel losjes. Hoe ik dat check is om te kijken of ik mijn pincet er nog makkelijk tussen kan krijgen. Totaal geen weerstand = te los (lekkage), teveel weerstand = te strak (dry hits).

Om deze tank te wicken gebruik ik een dikke wotofo veter (9mm), 3 kleine wotofo veters (3mm), 4x2mm veters of cotton bacon op gevoel. Deze tank heeft zich inmiddels bewezen als leak-proof bij mij, mits goed gebouwd.

Ik heb hier ook de Profile Unity liggen en kreeg hem ook niet lekvrij, toen maar overgestapt naar de Vandy Vape Kylin M met top airflow.

Toch maar weer eens opbouwen met deze tips van @Stratus

Edited by JerSto

• 1 year later...

Beetje late to the game, zelf ook een Profile Unity gehad. 5/10 keer lekte hij, en uiteindelijk overgestapt naar top airflow. Uitindelijk zelfs naar een normale single coil RTA omdat ik het toch wat te veel (koude) damp vond voor mijn smaak

@keesmees, de airflow dichtdraaien bij het vullen van een tank is de meest onnodige, nutteloze, overbodige actie die je kunt verzinnen. Het is een "eeuwenoude" ingesleten actie die maar niet verdwijnt. De meest voorkomende reden dat een tank begint te lekken wanneer hij bijgevuld wordt, is dat hij te "dun" gewickt is, waardoor de wick meteen doorslaat.

De wick is vaak de barrière tussen coil en tank voorraad. Wick je te dik wickt, zul je veelvuldig dryhits krijgen, wick je te dun, krijg je lekkages. Je zult een "fingerspitzengefühl" moeten ontwikkelen om dit onder controle te krijgen. Niemand kan je uitleggen wat "te dik" wicken is, of "te dun" wicken.

• Like 1
  • Haha 1