Jump to content

Zenteaux

SCi

Recommended Posts

Tijd om weer een nieuw proefje te testen ?

Zenteaux

Voor 20ml is nodig :

1,2ml flavormonks - g's custard

0,8ml tfa - honey circles cereal

0,4ml tfa - ginger ale

Gemixed met een 70/30 vg/pg base met 5mg nic , heeft ruim 3 weken kunnen steepen.

De geur van dit licht gele sapje is even schrikken , jeetje wat een gember ! ?

Er lijkt nog iets bakery achtigs in te zitten maar dit is zeer vaag.

Gedampt in m'n limitless plus met een enkele clapton coil van 0,6 ohm op 25 watt.

De smaak is gelukkig wat minder heftig.

De warme deken van custard is heel aangenaam ondanks het feit dat de smaak niet zo heel uitgesproken is.

Hier doorheen loopt de ginger ale die een hele leuke twist aan de custard geeft , echt heel apart.

Echt lang hangen blijft de smaak niet , het custard / gember duo "ijlt" wat na maar zakt al vlot weg.

Opmerkelijke afwezige is de honey circles cereal ; die kan ik er echt absoluut niet in herkennen.

Meer vermogen veranderd echt amper iets.

De ginger ale is net iets minder uitgesproken en het geheel komt wat voller / dieper over maar de verschillen zijn minimaal.

Ook nu is de cereal nergens te bekennen helaas ?

Ik was vooral benieuwd naar het custard / ginger ale duo en eerlijk is eerlijk ; dat is echt iets bijzonders !

Domper is de totaal afwezige cereal.

Een andere versie zou misschien een tikje minder ginger ale kunnen hebben en een andere cereal misschien ?

Misschien dat juist de gember de cereal helemaal 'wegwerkt'  ?

Een hele lastige dus maar eentje waar ik echt het gevoel heb dat er potentieel in zit voor iets heerlijks.

Verdiend exra aandacht !

• Like 2