es Posted June 5, 2013 Share Posted June 5, 2013 Omdat ik al een oplader had heb ik de losse batterij en cartomizer set besteld. Ook heb ik gelijk siliconen dopjes voor de onderkant besteld ( die verwissel je met de hardplastick onderkant zodat je heen lekkage krijgt) De reden waarom ik deze aangeschaft heb is om mn nicotine af te bouwen, en toch iets meer voldoening uit lagere liquids te halen. Het uiterlijk krijgt van mij een 7. Ik vind hm best lang en niet zo mooi voor op mn werk of op stap. Het gebruik krijgt van mij een 10, monky legt op diverse YouTube filmpjes uit hoe je hm in elkaar zet en gebruikt. Ik raad ook zeker aan om die eerst te bekijken. Dan het dampen! Wow ook een 10. En dat op de laagste stand met een 6 mg! Ik damp normaal 16 om iets te voelen... deze is zeker geschikt om mn nicotine af te bouwen. Ik ga in deze dan ook niet mn 16 mg roken. Ik heb net nog eentje besteld maar dan 650mah voor op mn werk, die vind ik gewoon een mooier formaat hebben. En ze hadden hm in t parelmoer roze... me like♥♥♥♥ Mn bestelling heb ik bij 2 webshops gedaan ecig4u en happydamp. Alle 2 goed verpakt en geleverd. De roze heb ik net bijbesteld bij ecig4u, en ik denk hm vrijdag te hebben. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hendrik77 Posted June 22, 2013 Share Posted June 22, 2013 goeie keus, kwaliteit en gemak. ik ben er ook mee begonnen en gebruik hem nog als backup als ik op stap ga. Joyetech is gewoon erg goed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Splinter Posted August 8, 2013 Share Posted August 8, 2013 Ik heb gisteren ook een eGo-C type N (zonder batterij) binnengekregen. Ik had hem besteld omdat de eRoll me buitengewoon goed bevalt, en ik voor thuis een wat grotere tank wilde hebben, terwijl ik verwacht dat de dampervaring vergelijkbaar is. Ik had nog een 650 mAh eGo (Jiksu) roestvrijstalen batterij en met de eveneens roestvrijstalen eGo-C damper er op vindt ik het een prachtige compacte combinatie, veel strakker dan een clearomizer. Het dampen bevalt me prima, maar ik krijg af en toe kleine druppeltjes lekkage, nota bene door de schroefdraad die de cone met de head verbindt. Ik heb hem al eens elkaar gehaald en zorgvuldig weer gemonteerd - waarbij ik zag dat ondanks de lekkage het geen kledderboel was van binnen, maar dat de vloestof kennelijk in een dunne film langs het metaal kruipt. Ik heb daarna de cone goed vastgedraaid op de head, en ook de atomizer zo zorgvuldig mogelijk geplaatst, maar na een tijdje gebruiken komen er toch weer kleine kleverige druppeltjes te voorschijn uit de verbindingsnaad. Ik zie hierboven nu melding van siliconendopjes en vroeg me af of dat zou helpen in mijn geval. De tankjes die ik erbij besteld had hebben al wel een bodem van zachter materiaal dan de rest van de tank, die van hardplastic is, dus misschien zijn het al siliconendopjes? Ik heb het filmpje van Monkey ook bekeken, en houdt mij voor zover ik weet aan al haar aanwijzingen, maar die lekkage is blijft, en ik zou dat wel graag oplossen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dampeend Posted August 8, 2013 Share Posted August 8, 2013 Ik zie hierboven nu melding van siliconendopjes en vroeg me af of dat zou helpen in mijn geval. De tankjes die ik erbij besteld had hebben al wel een bodem van zachter materiaal dan de rest van de tank, die van hardplastic is, dus misschien zijn het al siliconendopjes? Dat zijn inderdaad de silconendopjes, die van van veel zachter materiaal zijn en je kan ze er ook veel beter af krijgen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
es Posted August 8, 2013 Author Share Posted August 8, 2013 Denk dat je ze er dan al standaard op hebt.. normaal is de onderkant ook hard plastic. .. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marianna Posted August 8, 2013 Share Posted August 8, 2013 Mijn eerste tankjes hadden ook siliconendopjes en toen ik die ging bijbestellen, had ik dezelfde kwaliteit verwacht, maar kreeg die hardplastic dopjes, die niet makkelijk los te krijgen zijn, zodat je het tankje beter met een injecteur kunt navullen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Splinter Posted August 8, 2013 Share Posted August 8, 2013 Nog een vraag: Komt het lekken van een eGo-C veel voor, of heb ik ergens een defecte component? Het valt me al op dat er tussen de cone en de head/atomizer nergens een ringetje zit om dat waterdicht af te sluiten, en in mijn geval komt daar de lekkage langs. Of hoort de atomizer perfect op de head te passen? In mijn geval zit dat in ieder geval niet stevig totdat de cone erover gaat. Tenslotte kan het natuurlijk nog aan de verbinding van tankje met atomizer liggen. Misschien moet ik het eens met een nieuwe atomizer en een nieuw tankje proberen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
es Posted August 8, 2013 Author Share Posted August 8, 2013 Het komt wel eens voor.... hoe t komt geen idee, en ik heb er geen last van... maar mn collega daarintegen altijd.. ook met siliconendopjes nog! Ik heb lange tijd tankjes gedampt maar ben nu over op clearomizers.. de fogmaxi op een twist jum! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marianna Posted August 8, 2013 Share Posted August 8, 2013 @Splinter, ik krijg de indruk dat het gaatje onderin het tankje te groot is, waardoor er teveel vloeistof doorgaat. Of je zou even moeten overleggen met de leverancier. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest UGL 151222 Posted August 8, 2013 Share Posted August 8, 2013 ik had ook altijd last van lekkage bij mijn ego c. gebruik hem onder andere daarom niet meer. en vanwege dat de dure originele koppen deels vanaf dag 1 niet in orde zijn en brandsmaak kunnen geven. ik ben toen eerst edelstaalwickserin gaan zetten. leek eenvoudig, ging eenvoudig, maar gaf nog meer lekkages. welke liquid je gebruikt is wel heeeeeel ergbepalend heb ik gemerkt. puur pg is vragen om lekkage, maar teveel vg geeft gauw brandsmaak. op zich ging het nadat ik dat wist een tijdgoed tot het warmer werd. vloeistof wordt dan vloeibaarder en weer lekkage. ben daarom maar overgestapt op clearomizers. minder mooi maar minder erger. wel had ik degrote b type. mn vrouw gebruikt nu nog goedkope a type ego c verdampers en heeft er veel minder problemen mee. wel klaagt zeaf en toe dat ikmeer damp heb en pikt binnenshuis dan toch maar af en toe mijn clearo's ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Splinter Posted August 9, 2013 Share Posted August 9, 2013 Volgens mij heb ik een cloon, en ik wil het nog eens proberen met een echte Joyetech, misschien past dat allemaal wat beter. Want ik vindt het toch wel lekker, en erg mooi, en voor die paar Euro wil ik het nog wel proberen. Met clearomizers heb ik toch al diverse keren brandsmaken gehad, maar dan net een beetje, en moet je er dan meteen al aan doen en zo, dat is dus ook niet zorgenvrij, en met die eRoll nog helemaal niet. Nou had ik nog een idee, maar misschien is het geen goed idee. Er van uit gaande dat vaseline niet oplost in PG/VG, dacht ik de schroefdraad tussen de kop en de cone - die in principe verder helemaal niet in contact staat met het actieve gedeelte - even aan te smeren met een beetje vaseline, waardoor die verbinding waterdicht zou moeten worden. Zoals loodgieters met gaspijpen doen, maar dan wat subtieler. Maar als de vaseline wel zou oplossen in PG of VG, dan kruipt het spul op den duur natuurlijk naar boven, en dan, nou ja, dat zien we wel, ik kan niet bedenken wat voor kwaad het kan, behalve eventueel toch een invloed op de smaak, maar dat merk ik dan wel. Het mooiste zou natuurlijk zijn als er een heel dun rubber of siliconen ringetje is dat net boven de schroefdraad past. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marianna Posted August 9, 2013 Share Posted August 9, 2013 Een brandsmaak kun je zelfs krijgen met de allerbeste en allerduurste clearomizer. Het is namelijk het teken dat de coil te droog geworden is en dan verbrandt. Het kan zijn dat je een topcoil niet vaak genoeg 'tilt', of dat je te snel achter elkaar hijst aan de clearomizer, of dat de liquid te dik is om snel genoeg de coil te verzadigen. Ik denk dat je beter op zoek kunt gaan naar één of ander rubberen ringetje. Nieuwe coils zijn vaak verpakt in een rubberen hoesje. Misschien kun je daar een stukje vanaf knippen en past 't toevallig ook nog. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest UGL 151222 Posted August 9, 2013 Share Posted August 9, 2013 een rubber ringetje is geen optie. met de cone druk je de verdamper op zn plaats in de kop. als je er wat tussenstopt wordt de verdamper niet meer goed op zn plaats gedrukt en dat geeft valse lucht, weglopen naar de akku omdat de tank niet meer aansluit etc. en met vaseline gaan kloten lijkt me ook niet de oplossing. met een nieuwe verdamperkop proberen zo strak mogelijk aan tedraaien. wanneer dat niet werkt een nieuwe aansluitkop en cone bestellen denk ik zo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Splinter Posted August 10, 2013 Share Posted August 10, 2013 Ik heb net echte Joytech eGo-C onderdelen binnengekregen, en daar heb ik voorlopig geen lekkage mee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest UGL 151222 Posted August 10, 2013 Share Posted August 10, 2013 die eerste was waarschijnlijk gewoon pech. je zou bij je leverancier kunnen reclameren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts