Jump to content

Gulf

SCi

Recommended Posts

Na een lekkere luie zaterdag ga ik weer een probeersel testen ?

Gulf

Voor 20ml is nodig :

1ml chefs flavours - biscuit & gravy
0,8ml jo-la - kokos
0,3ml capella - cereal 27

Gemixed met een 70/30 vg/pg base met 5mg nic , heeft iets meer dan een maand kunnen steepen.

De geur van dit gelige sapje is opvallend vaag ; ik haal er iets vanille en kokos uit maar dat zit ver weg..

Gedampt in m'n limitless plus met een enkele clapton coil van 1 ohm op 20 watt.

De smaak is heel soepel , een warme deken van bakery smaken rolt door de mond.

De biscuit & gravy heeft de overhand maar "ramt" zichzelf niet naar voren.

Iets verder weg zit een wat 'stevigere' koek / taartbodem achtige laag waar ook iets kaneel in lijkt te zitten (?)

In de achtergrond zit een hintje kokos , die is voor het mooie nét iets te vaag maar helpt de nasmaak zeker.

Helemaal omdat de cereal 27 daar ineens stukken sterker lijkt en de soepelheid er wat uit haald.

Meer vermogen geeft ineens een heel ander effect aan de smaken.

Gevoelsmatig lijkt het alsof er een hoop detail in de smaak verloren gaat , de cereal 27 is nu in elk geval stukken minder duidelijk.

Helaas heeft ook de kokos merkbaar moeite met de extra power , alleen in de nasmaak komt die nog vaag terug.

An sich is dit een heel lekker sapje , het smaakbeeld is heerlijk soepel en niet al te 'in your face' .

De kokos heeft alleen teveel moeite met de andere aroma's , iets meer hiervan zou ; gek genoeg ; makkelijk kunnen.

De extra body van de cereal 27 is aan de ene kant prettig maar ik heb het idee dat die teveel een stempel op het geheel drukt , wat minder

daar van zou prima kunnen.

Heeft dus nog wat finetuning nodig maar het begin is veelbelovend !

• Like 3