Jump to content

Hotel

SCi

Recommended Posts

Het weekend staat voor de deur , mooie gelegenheid om een nieuw spaje te gaan proberen ?

Hotel

Voor 20ml is nodig :

0,8ml tfa - organic strawberry
0,5ml tfa - white chocolate
0,4ml tfa - dairy milk

Gemixed met een 70/30 vg/pg base met 5mg nic , heeft een maand kunnen steepen.

De geur van dit vrijwel kleurloze sapje is vooral aarbei maar ik meen ook iets bakery achtigs op te vangen.

Gedampt in m'n limitless plus met een enkele clapton coil van 0,8 ohm op 24 watt.

Ook de aanzet van de smaak is aarbei maar deze is niet zo duidelijk als ik had verwacht.

Na deze ' aanloop'  zakt de aarbei wat in en komt er ineens een warme romig/zoetige laag in zetten.

Met wat doordenken zou ik er witte chocolade van kunnen maken..

Ik moet eerder denken aan aarbei met slagroom snoepjes die ik vroeger soms wel eens at ?

De smaken gaan leuk samen maar houden niet lang stand , de smaak is echt zo weer weg..

Meer vermogen geeft een ander smaakbeeld.

Bij 28 watt krijgt de aarbei merkbaar meer ruimte , vooral een fris / zurig idee komt nu echt stukken sterker door.

Lijkt net of het verse aarbeien zijn , opmerkelijk !

Het fruit blijft ook merkbaar langer hangen.

De zoet/romige laag heeft het nu helaas merkbaar moeilijker , het zit er nog wel in maar ik kan er nu echt geen chocolade meer van maken.

Aarbei met chocola , dat kan toch bijna niet mis gaan ? ?

Een leuk sapje is het zeker maar het gevoel dat hier meer uit te halen valt knaagt..

Een gewone melkchocolade ipv de witte zou hier meer kunnen betekenen denk ik , ook om wat meer diepte in het geheel te brengen.

Moet nog eens door de " molen"  heen voor een upgrade ?

• Like 2