Jump to content

India

SCi

Recommended Posts

Zo , weer eens een proefje uitproberen ?

India

Voor 20ml is nodig :

0,6ml capella - rhubarb
0,6ml tfa - pie crust
0,5ml capella - butter cream

Gemixed met een 70/30 vg/pg base met 5mg nic , heeft bijna 5 weken kunnen steepen.

De geur van dit licht gele sapje is vooral rabarber maar ik haal er ook een romig hintje uit.

Gedampt in m'n limitless plus met een enkele clapton coil van 0,8 ohm op 24 watt.

De start is meteen volledig voor de rabarber.

Opmerkelijk is hoe zoet deze wel niet is , echt het rabarber jam idee.

Na dat deze smaak heeft "gepiekt" komt er in de achtergrond een licht vettig en koek achtig laagje bij maar dit zit wel heel ver weg.

Heel erg lang hangen blijft dit sapje niet , de nasmaak is echt zo weg raar genoeg.

Meer vermogen blijkt de oplossing te zijn hier.

Bij 28 watt is de start veel minder zoet en haal ik ineens ook wat zurigs uit de rabarber , lekker !

Ook is de koeklaag nu al vanaf de start aanwezig en hij is ook duidelijker te proeven.

De butter cream kan ik nu helaas niet meer terug vinden in dit geheel.

Wel blijft het geheel net wat langer hangen.

Toch weer een leuke ervaring met het rabarber aroma al is er zeker ruimte voor verbetering in dit sapje.

De pie crust heeft het merkbaar moeilijk al geeft wat meer power duidelijk een impuls , misschien een ander merk pie crust ?

Een 'echt' koekje zou het al helemaal moeilijk hebben denk ik.

De butter cream zit hier echt voor spek en bonen in al mis ik 'm gek genoeg niet , misschien dat een echte room een leuke extra laag kan maken.

Verdient absoluut een herkansing ! ?

• Like 3