JerSto Posted September 14, 2020 Posted September 14, 2020 Ik en mijn vriendin zijn vanaf mei aan het varen geslagen, beiden begonnen met een Innokin Zlide MTL, ik ben na een week of 2 overgestapt naar DL maar dat vind mijn vriendin niks. Aangezien de fabriekscols toch wat meer kosten dan rebuildable wil ik gaan kijken voor een MTl tank. Nu is mijn vraag, als je met mtl zelf je coils maakt zit je dan nog verbonden aan de 50/50 PG/VG of kan ze dan ook de liquids dampen die ik op 70/30 maak?
SucksToBeDennis Posted September 14, 2020 Posted September 14, 2020 Je kan dan gewoon de 70vg/30pg liquids gebruiken. 1
Stikkie Posted September 14, 2020 Posted September 14, 2020 Kan gewoon, ik gebruik soms zelfs 75 vg 1
L33ntje Posted September 14, 2020 Posted September 14, 2020 34 minutes ago, Stikkie said: (onjuiste quote,krijg hem niet weg) Een van de voordelen van zelf bouwen is dat je kunt dampen wat je wilt, want de levensduur van de Coils is niet meer zo relevant. Met hoog vg zul je wat vaker moeten bewatten, that's it. 1
JerSto Posted September 14, 2020 Author Posted September 14, 2020 THNX guys ? Ik was al redelijk snel met DIY toen ik DL ging vapen, wilde dit even weten of je ook de hogere VG kon gebruiken voor MTL dan. Nu even een tankje gaan uitzoeken voor haar, dan hoef ik niet meer apart te gaan mixen maar alles hetzelfde maken als ze de smaak goed vind ?
Recommended Posts