SCi Posted October 13, 2020 Share Posted October 13, 2020 Ik ga weer een nieuw sapje testen ? Oscar Voor 20ml is nodig : 1 ml flavormonks - g's custard 1 ml jo-la - cocos Gemixed met een 70/30 vg/pg base met 5mg nic , heeft bijna 6 weken kunnen steepen. Ondanks de vrij lange steeptijd is het sapje vrijwel kleurloos , de geur is een mooie mengelmoes van vanille en kokos. Gedampt in m'n limitless plus met een enkele clapton coil van 0,6 ohm op 27 watt. De smaak is aanvankelijk wat vaag , er komt niet meteen een duidelijk herkenbare smaak naar voren. Langzaam komt er een custard achtig smaakje opzetten die mooi blijft hangen. Vrij kort erna volgt de inmenging van de cocos die zo nu en dan net ietsje duidelijker word maar verder vooral de custard mooi kan begeleiden ? Ondanks het ( voor mij ) ruime percentage aroma krijg ik niet het idee dat hier iets te sterks aan is. De smaak is subtiel maar duidelijk genoeg. Meer vermogen veranderd niet zo heel veel voor m'n gevoel. Bij 30 watt komt de custard weleenswaar wat vlotter van z'n plek maar hij lijkt nu detail te missen. Ook de cocos is wat meer een constante zonder de leuke "pulsjes" die ik eerder bemerkte. Wederom een vrij simpel receptje maar eentje die me toch verrast heeft. Ik vind g's custard stukken minder uitgesproken dan de devine variant van flavormonks en het lijkt er op alsof de cocos deze fraai kan aanvullen. Verwacht geen smaakbom hier maar een eenvoudig sapje waar nog steeds van kan worden genoten. Met name voor de custard liefhebber zeker de moeite waard om eens te proberen ! 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts