Marcus Posted October 25, 2020 Share Posted October 25, 2020 (edited) Ik kon de Molicel p26a bij NKON niet krijgen en toen viel mijn oog op de ‘Vapcell Store’ op Aliexpress wat volgens mij ook het officiële kleinhandelsplatform is van Vapcell. Een topic aanmaken met als titel dat je batterijen gekocht hebt op Ali is een open ruit ingooien maar Vapcell is de enige officiële Chinese distributeur van Molicel batterijen. Het lijkt mij dan ook volledig veilig om ze daar te bestellen. Zelfs de Vapcell (Molicel) rerwraps zijn met quasi zekerheid origineel. De echtheid daarvan wordt uiteraard niet gegarandeerd door Molicel maar het zou me sterk lijken dat Molicel zou samenwerken met een bedrijf dat tegelijkertijd de officiële distributeur is van zijn producten en tegelijkertijd een soort van rewrap namaak zou verkopen. Dat zou absurd zijn. Enfin, ik heb de originele gekocht. Dat denk ik toch ? Edited October 25, 2020 by Marcus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moppersmurf aka Dramaqueen Posted October 25, 2020 Share Posted October 25, 2020 Hopelijk ben je goed verzekerd bij Monuta.. Chinezen kunnen alles maken en namaken. Bij maken volgen ze de richtlijnen van de opdrachtgever. Bij namaken zijn ze nergens aan gebonden. Dan vraag ik me toch af waarom je ze daar besteld terwijl we zulke prima redelijk veilige batterijen in Nederland en ws Belgie kunnen kopen. Ja zelfs met die echt goeie batterijen gaat een enkele keer wat mis! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcus Posted October 25, 2020 Author Share Posted October 25, 2020 (edited) Ik ben het volledig met je eens dat het ook met goede batterijen mis kan gaan. Je kan nooit 100% zeker zijn. Maar waarom zou ik me moeten laten verzekeren? Vapcell haalt zijn Molicel batterijen bij het enige officiële distributiekanaal van Molicel. Dat wordt zowel door Vapcell als door het verkoopskanaal van Molicel bevestigd. Hoe veiliger kan het zijn? Ik heb in het verleden batterijen gekocht bij NKON en dat zou ik nu ook gedaan hebben indien ze de P26A in voorraad hadden. Ik vertrouw die mensen maar het is niet omdat zij te goeder trouw zijn dat hun leveranciers dat ook altijd zijn. Misschien wordt NKON of een andere regionale handelaar binnenkort ook officiëel distributeur van Molicel maar nu is dat nog niet het geval. Bij Vapcell weet ik zeker dat er 1 rechte lijn is naar de fabriek van Molicel. Edited October 25, 2020 by Marcus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tamara Posted October 25, 2020 Share Posted October 25, 2020 @Marcus Waarom open je dit topic? Uiteraard mag je schrijven wat je wilt, dat bedoel ik niet, ik vraag me alleen oprecht af wat je doel is. Je komt duidelijk niet om advies in te winnen, wat dan wel? Vertellen hoe blij je bent met Vapcell? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cyber_Huub Posted October 25, 2020 Share Posted October 25, 2020 En waarom niet wachten tot Nkon/dampaccu ze op voorraad heeft? Bij Alie zit je ook weken op een houtje te bijten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luc rafc Posted October 25, 2020 Share Posted October 25, 2020 Ik kocht vorige week bij nkon 4x 21700 molocel batteries. 45 a Bij gebrek Samsung 40T. Ben er best tevreden mee Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts