SCi Posted November 7, 2020 Share Posted November 7, 2020 Ik ga weer een nieuw sapje testen Sierra Voor 25 ml is nodig : 1ml singh - banaan 0,6ml tfa - double kiwi 0,5ml inawera - biscuit Gemixed met een 70/30 vg/pg base met 5mg nic , heeft iets meer dan 5 weken kunnen steepen. De geur van dit gele sapje is vooral fruitig ; een leuk samenspel tussen de banaan en de kiwi met een hintje koek er in. Gedampt in m'n limitless plus met een enkele clapton coil van 0,6 ohm op 25 watt. De smaak komt heel erg overeen met de geur. De banaan komt net iets sterker over maar is zeker niet overdreven. De kiwi krijgt absoluut de ruimte hier. Wat verder weg in de achtergrond zit een licht laagje koek die ietsje kan ondersteunen in het geheel. Meer vermogen geeft kleine verschillen. Bij 28 watt krijgt de banaan absoluut meer diepte en detail zonder overdreven te worden. Omdat deze wat complexer is heeft de kiwi het nét ietsje moeilijker al is ie nog altijd te proeven. De koeklaag lijkt nu ook nét wat duidelijker aanwezig in de achtergrond. Een simpel receptje maar wel een prettige imho. Een klein tikje minder banaan en ietsje meer biscuit zou prima kunnen maar de finetuning hoeft niet heel sterk te zijn. Leuk om eens te proberen ! ? 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stikkie Posted November 8, 2020 Share Posted November 8, 2020 Ik heb al deze aroma's staan, ga ik zeker eens proberen. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stikkie Posted November 20, 2020 Share Posted November 20, 2020 @SCi ik heb hem gemixd, 2 weken laten steepen en hij is inderdaad lekker. De koeklaag is wel wat sterker en ik proef weinig kiwi,maar voor de rest een heerlijk recept. Wel wat scherp in de keel, misschien dat iets langer steepen wat meer balans geeft. Ik damp hem in de kayfun v5 met een 0.39 fused Clapton op 35 watt. Ga deze zeker nog eens maken met iets minder biscuit ? 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
SCi Posted November 20, 2020 Author Share Posted November 20, 2020 (edited) @Stikkie ; geef 'm nog wat langer de tijd , die koek aroma's hebben dat echt nodig voor m'n gevoel. Welke pg/pv verhouding heb je gebruikt ? Mijn versie heeft 30% pg en is daarom altijd minder scherp. Ik heb het idee dat de banaan ook ietsje helpt om 'm zachter te krijgen, ook omdat dat singh aroma op waterbasis en niet op pg basis is. Probeer 'm ook zeker eens met wat meer vermogen op je setup , ik kreeg er een leuk resultaat mee ? Edited November 20, 2020 by SCi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stikkie Posted November 21, 2020 Share Posted November 21, 2020 @SCi de verhouding is 30 pg / 70 vg. Bedankt voor de tips, ik laat het nog even wat langer staan 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts