SCi Posted November 20, 2020 Share Posted November 20, 2020 Het weekend kan weer los, een goed moment om weer een nieuw proefje te testen ? Uniform Voor 20 ml is nodig : 1ml lauren's - guava 1ml liquid barn - snikerdoodle Gemixed met een 70 / 30 vg/pg base met 5 mg nic , heeft bijna 6 weken kunnen steepen. De geur van dit vrijwel kleurloze sapje is vooral fruitig , de guave is hier absoluut het sterkste al zit er ver weg ook iets van biscuit in. Gedampt in m'n limitless plus met een enkele clapton coil van 0,5 ohm op 25 watt. Ook in de smaak is de guave absoluut de overheersende factor al is ie minder sterk dan ik verwachtte. De ondertoon is vooral zoet en ik meen ver weg een hintje kaneel te herkennen. Van enige vorm van biscuit is helaas geen sprake. Meer vermogen doet hier helaas geen goed. Bij 28 watt start de guave om dan ineens volledig te worden overstemd door een tsunami aan kaneel die er met grof geweld in komt. Ook nu weer geen spoortje biscuit helaas ? Het is heel goed mogelijk dat ik een te hoog percentage aroma heb toegepast al verklaard dat niet waarom de biscuit er zo lastig uit te halen is. De guave doet het leuk maar gaat helaas onderuit bij hogere vermogens. Geen aanrader jammer genoeg ? 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts