SCi Posted November 29, 2020 Share Posted November 29, 2020 Einde van het weekend nog snel even een sapje testen ? Victor Voor 25 ml is nodig : 1ml rebranded range - rice pudding 1,8ml flavor junkie - red fruits 0,1ml wonder flavors - papaya Gemixed met een 70/30 vg/pg base met 5mg nic , heeft bijna 6 weken kunnen steepen. Het licht gele resultaat ruikt absoluut fruitig , ik krijg een beetje het idee van jam. Gedampt in m'n limitless plus met een enkele clapton coil van 0,5 ohm op 25 watt. Ook in de smaak is het een en al fruit wat op je af komt ? Het rode fruit heeft absoluut de overhand al kom ik de papaya er ook zeker in tegen. Ik meen heel ver weg de rijstepudding op te vangen maar dat is wel heel erg vaag. Meer vermogen brengt kleine veranderingen. Bij 28 watt lijkt het rode fruit minder nadrukkelijk en komt de papaya nu echt duidelijker door. De 2 aroma's gaan erg fraai samen ! Helaas is het spoortje rijstepudding nu echt helemaal weg ? Het is erg jammer dat de rijstepudding echt voor spek en bonen aanwezig is hier. Daar iets meer van doseren is een must hier. Een tikje minder rood fruit zou goed kunnen voor m'n gevoel maar de combinatie met de papaya is een leuke. Verdient een 2e kans ! 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts