SCi Posted January 25, 2021 Share Posted January 25, 2021 Voorlopig even m'n laatste receptje , ik ga weer een serie aroma's testen hierna ? Hoshi Voor 20ml is nodig : 1ml flavormonks - g's custard 0,5ml jo-la - kokos 0,5ml tfa - juicy pineapple Gemixed met een 70/30 vg/pg base met 5mg nic , heeft 6 weken kunnen steepen. De geur van dit licht gele sapje doet meteen aan een zomerse vakantie denken ? Een mooie geur van ananas met wat cocos er achter aan.. Gedampt in m'n limitless plus met een enkele clapton coil van 0,5 ohm op 25 watt. De smaak is vol maar zeker niet te sterk. Ik krijg meteen het idee van een pina collada waarin de ananas ietsje de overhand heeft en de cocos net wat verder weg zit. De cocos krijgt wel een mooi zetje van een romig , vanille achtig laagje waar met wat doordenken zeker custard van te maken is ! ? De custard invloed krijgt echter niet veel tijd om een stempel te zetten op het geheel want dan neemt de ananas het weer over en zakt het geheel een beetje in elkaar. Zeker niet te zoet ! Meer vermogen heeft leuke nuances. Bij 28 watt krijg ik het idee dat de ananas net ietsje meer venijnig is en de cocos merkbaar meer ruimte krijgt. De custard is er nog wel maar zit verder weg en heeft absoluut aan detail verloren. Ik wilde al langer iets leuks doen met de ananas-cocos basis en was erg benieuwd hoe een custard het hier in zou doen. Het resultaat is leuk en bovenal ; smakelijk ! Enige finetuning is nog wel gewenst ; minder ananas kan heel goed , deze is nu voor het mooie net te nadrukkelijk aanwezig. De devine custard van flavormonks zou hier voor m'n gevoel nét iets meer kunnen "shinen" dan de g's variant. Absolute aanrader om eens te proberen ! ? 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts