SCi Posted February 13, 2021 Share Posted February 13, 2021 Tijd om weer een aroma te proberen Vape train australia - bilberry ripe De geur van dit spul is even schrikken. Absoluut fruitig maar ook echt 200% kunstmatig.. ? Geeft bubblegum vibes.. Gemixed op 4% met een 70/30 vg/pg base met 5mg nic , heeft 5 weken kunnen steepen. Het transparante resultaat ruikt nog altijd zoet maar god zij dank minder kunstmatig. Gedampt in m'n limitless plus met een enkele clapton coil van 0,6 ohm op 24 watt. Ook in de smaak is het zoetigheid alom , ik krijg echt het idee alsof ik snoep aan het eten ben. Gek genoeg kan ik hier niet echt bosbes van maken . lijkt een beetje een mix van verschillende soorten bessen te zijn. Opmerkelijk genoeg is de nasmaak stukken rustiger en komt het geheel net even wat fruitiger / natuurlijker over. Iets meer vermogen lijkt het geheel ten goede te komen. Bij 27 watt is het 'neppe' karakter voor m'n gevoel net even wat minder. Ook komt de smaak minder zoet over wat ik prettig vind. Ik zou dit nog steeds niet als een bosbes bestempelen maar an sich is de smaak best okee. Toch een beetje een tegenvaller al met al voor mijn gevoel. De zoetekauw kan hier misschien nog iets leuks mee doen maar ik ga toch meer voor een wat natuurlijkere smaak in aroma's denk ik. Jammer ! ? 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts