SCi Posted March 3, 2021 Share Posted March 3, 2021 De week is weer door het midden , tijd om een nieuw receptje te testen ? Kukan 20ml base ( 75/25 vg/pg met 4mg nic ) + 1,2ml one on one - corn bread 0,8ml tfa - peach Heeft bijna een maand kunnen steepen. De geur van dit vrijwel kleurloze sapje is vooral perzik maar er is duidelijk meer gaande. Gedampt in m'n limitless plus met een enkele claptop coil van 0,6 ohm op 24 watt. Ook in de smaak heeft de perzik de overhand maar hij komt nu niet meer zo "haribo" over als voorheen. In de achtergrond zit een lichte cracker achtige smaak die de perzik minder op snoep laat lijken. Een beetje rare smaakervaring maar zeker niet onsmakelijk. Meer vermogen blijkt hier het antwoord. Bij 27 watt krijg ik een beetje het idee van een cake of taart met perzik er in. Het geheel is nu wat zachter en soepeler en lijkt ook net wat minder uitgesproken. Het "taart / cake " gegeven is niet zo heel erg sterk maar vormt een leuk duo met de perzik. Ik had dit duo bij elkaar gedaan om eens te proberen wat er goed samen zou gaan met de corn bread. Op zich doet de perzik het leuk maar hij overstemd het corn bread nogal. De smaak is best lekker maar of ik 'm nu kan aanraden ? Twijfel ! 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts