SCi Posted March 8, 2021 Share Posted March 8, 2021 De week start met een nieuw probeersel ? Kurayami 20ml base ( 75/25 vg/pg ) met 4mg nic. + 1ml Capella - churro 0,8ml tfa - organic strawberry Heeft een maand kunnen steepen. De geur van dit licht gele sapje is erg raar. Ik herken er de aarbei in maar ook iets wat me aan marsepein doet denken ? Gedampt in m'n limitless plus met een enkele clapton coil van 0,6 ohm op 24 watt. In de smaak zit absoluut iets deeg achtigs maar goed plaatsen kan ik het niet. Ook nu krijg ik een beetje een marsepein idee maar dat zit een stuk verder weg. In de achtergrond hangt een laagje aarbei die leuk samen gaat met het deeg. Ik krijg een beetje het idee van een donut met aarbeienjam maar dan veel minder zoet. Meer vermogen doet wel iets met de smaak. Bij 27 watt ben ik het rare marsepein achtige smaakje zo goed als weg. Het deeg en de aarbei lopen nu een beetje door elkaar heen. Dat geeft een leuke smaaksensatie maar ik mis nu ook wel details. Ik was benieuwd of de churro en de aarbei leuk samen zouden kunnen gaan. Op zich is de combi zo gek nog niet maar op de een of andere manier staat me iets tegen in de smaak. Misschien is het die rare marsepein "vibe" die er in blijft hangen ( ik vind marsepein echt heel vies.. ) Mogelijk dat iets romigs of vanille achtigs beter samen kan met de churro , ik zou me geen ander fruit kunnen indenken iig. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr.Smoke Posted March 9, 2021 Share Posted March 9, 2021 Beste @SCi de traditionele Spaanse churro word meestal bestrooid met kaneel en daarna in de chocolade saus gedoopt 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts