SCi Posted March 12, 2021 Share Posted March 12, 2021 We gaan het weekend in met een nieuw sapje ? Muskoshi 20ml base ( 75/25 vg/pg ) met 4mg nic + 0,8ml inawera - biscuit 0,8ml vape train australia - bilberry ripe Heeft een maand kunnen steepen. De geur van dit gele sapje is vooral fruitig maar ik ruik ook zeker de koek. Gedampt in m'n limitless plus met een enkele clapton coil van 0,6 ohm op 24 watt. Ook in de smaak lijkt het fruit hier het meest duidelijke. Niet te zoet , zelfs een tikje zurig en enigzins fris. De koek zit hier net achter en vult het geheel erg prettig aan. Het geheel is niet super uitgesproken maar er is zeker ruimte voor details. Meer vermogen brengt minimale veranderingen. Op 27 watt lijkt het fruit nét iets dieper en intenser van smaak maar de koek blijft herkenbaar. Verder is er niets veranderd in het geheel. Bilberry blijft een vreemde smaak voor me. Ik kan het nog altijd niet als "echte" bosbes bestempelen maar ik waardeer de smaak nu wel meer ! De combinatie met de biscuit is een hele geslaagde naar mijn mening. In deze verhoudig is de smaak precies goed ; niet "to much" maar ook niet te vaag. Zeker aan te raden om eens te proberen ! ? 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts