Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Hallo allemaal. 

Het is een tijdje geleden dat ik hier ben geweest. 

Ondertussen wel nog altijd aan het vapen. In september 3 jaar. 

Heb al een aantal toestellen waaronder enkele zeldzamere moeilijker te vinden , van de smok Nord heb ik er 3, Waar ik dus wel fan van ben. Nu heb ik gezien dat er een 4 is van dit toestel. 

Deze zou ik wel willen MAAR, wil mijn grenzen verleggen en zou aan een 4.5 ml willen geraken. Er zijn enkele shops in het buitenland die ze verkopen maar niet in de kleur dat ik wil. Zou graag de Grey blue hebben. Daarom is mijn vraag, is er iemand die mij kan helpen? Ideaal zou zijn een aantal adresjes in Frankrijk of Duitsland of andere buurlanden. Waar ze niet zo streng zijn als in België en Nederland. 

Ik heb zelf al eens gezocht maar weet niet goed welke zoekopdracht ik moet gebruiken om de grote Franse, Duitse, Italiaanse etc web shops te bereiken. Wanneer ik zoek naar German vape shops komen er maar heel weinig voorbij. 

Vandaar dit topic geopend in de hoop mijn zoektocht te vergemakkelijken 

Edited by Frammekewies
Posted

Lepetitvapeur levert niet in België. 

Ik heb ondertussen dampfplanet gevonden. Zij zouden dit toestel in mei binnen krijgen. 

Maar nu stel ik mij de vraag of ik niet gewoon 4.5ml cartridges kan kopen en dan toch de 2ml versie van de Nord 4? 

Of gaan die niet matchen met elkaar? 

Posted

@Frammekewiesdeze passen gewoon op elkaar. 
de meeste pods zijn zelfs identiek om de 2ml te halen plaatsen ze een siliconen blokje/stukje in de pod en als je deze eruit haalt heb je de volledige 4,5ml tot je beschikking. ( bij de oudere nord pods, aspire prime, voopoo vinci is dit het geval) of het bij de 4 ook nog zo is weet ik niet ff een pod opofferen en je weet het

Posted

@FrammekewiesIk weet dat Intaste in Duitsland de Nord 4 (met 4.5ml.) verkoopt. Weet alleen niet of ze ook naar maar België verzenden. Leverbaar vanaf ergens deze maand: https://www.intaste.de/nord-4-black-armor-smok-pod-system

• 3 weeks later...