SCi Posted March 20, 2021 Share Posted March 20, 2021 Ik ga het weekend in met een nieuw probeersel Myogu 25 ml base ( 75/25 vg/pg met 4mg nic ) + 2ml chefs choice - reeces 1ml tfa - bavarian cream Heeft een maand kunnen steepen. De geur van dit licht gele sapje is vooral chocolade maar ook nog iets zoetigs (?) Gedampt in m'n limitless plus met een enkele clapton coil van 0,6 ohm op 24 watt. De smaak van de chocolade is wat minder duidelijk dan de geur doet vermoedden. Da's zeker geen nadeel , al was het maar omdat de pinda nu heel leuk door komt. Deze "breekt" zo nu en dan door de chocolade heen. Het geheel lijkt net even wat soepeler en ietsje zoeter dan mijn solo testje van het reeces aroma. Meer vermogen doet gek genoeg meer kwaad dan goed. Bij 27 watt ben ik nagenoeg alle detail in de chocolade kwijt. Ook de pinda komt nu moeilijk door. Wel blijft het geheel zacht en soepel. Dit probeersel was met name om te testen hoe de reeces het met een romige toevoeging zou doen. Het is een leuk stapje vooruit en geeft nét ietsje meer smaak aan het geheel. Misschien ook eens proberen met een koek achtige er bij. Werk aan de winkel dus ? 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts