SCi Posted April 3, 2021 Share Posted April 3, 2021 Het paasweekend vraagt om een nieuw proefje ? Naoko 20ml base ( 75/25 vg/pg met 4mg nic ) + 1ml flavor junkie - red fruits 0,5ml tfa - pie crust 0,5ml tfa - dairy milk Heeft zo'n 5 weken kunnen steepen. De geur van dit licht gele sapje is vooral fruitig , een beetje het idee van een jam. Gedampt in m'n limitless plus met een enkele clapton coil van 0,6 ohm op 24 watt. Ook in de smaak heeft het fruit de overhand met een duidelijke hang naar zoet. Doet me denken aan bepaalde fruitsnoepjes waar de naam me niet van te binnen schiet. Het geheel is heerlijk soepel en heeft een licht romig laagje in de achtergrond hangen die het fruit mooi kan begeleiden. Nog verder weg meen ik een zweem van koek op te vangen maar dit is wel heel erg vaag. Meer vermogen heeft kleine veranderingen. Bij 27 watt krijg ik het idee dat het geheel net ietsje minder zoet over komt. Het zacht romige gevoel en smaak is nu helaas wel een tikje minder geworden maar het koek / taartkorst achtige idee is nu nét ietsje duidelijker te herkennen. In de basis is dit een lekker sapje. Naar mijn smaak is ie nét ietsje te zoet maar voor menigeen zal dit geen bezwaar zijn. Iets meer pie crust is haast noodzaak aangezien die er in deze verhouding amper uit komt. Werk aan de winkel ! ? 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts