SCi Posted April 9, 2021 Share Posted April 9, 2021 Het weekend staat weer voor de deur , tijd om een nieuw aroma te gaan proberen ? Een tijd geleden merkte ik ineens op dat flavormonks naast de tabacco bastards lijn nu ineens ook een custard bastards heeft ? Daar moest natuurlijk onmiddelijk wat van worden besteld. Dit keer is het tijd voor de variant: Custard bastards - milk cookie De geur van het aroma heeft een erg duidelijke vanille er in zitten maar er zit nog iets naast wat ik lastig kan plaatsen , oreo's misschien ? Batch gemaakt op 10% met een 75/25 base met 4mg nic , heeft 5 weken kunnen steepen. Het vuilgele resultaat lijkt niet heel anders dan het aroma zelf qua geur. Gedampt in m'n limitless plus met een enkele clapton coil van 0,6 ohm op 24 watt. De aanzet van de smaak lijkt heel erg op pudding maar gaat toch ook iets richting de devine custard van flavormonks. Het geheel is zacht en soepel en zeker niet te sterk. Naast deze smaak hangt nog iets anders maar ik kan het niet goed herkennen , ook nu lijkt het ietsje op oreo's. Ook meen ik een boterig / vettig / romig laagje op te vangen die het geheel mooi aanvult. Meer vermogen doet vrij weinig hier. Bij 28 watt krijg ik het idee dat de pudding / custard laag net wat minder uitgesproken word en de "oreo" smaak zich iets meer naar voren drukt. Geen rare of vervelende bijsmaakjes verder te bemerken. Ik was echt super enthousiast toen ik de nieuwe lijn van flavormonks ontdekte maar toch ben ik niet in zo'n gelukkige stemming. De devine custards van flavormonks is echt heerlijk dus de lat lag ook wel erg hoog. Op zich is dit een best lekker aroma maar de custard is naar mijn idee net niet lekker genoeg en de koek kan ik niet goed herkennen. Afraden doe ik niet maar ik vind het wel erg jammer dat dit spul niet goddelijk lekker is. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts