Jump to content

Tsukikage

SCi

Recommended Posts

Tijd om weer een nieuw testje te gaan proeven ?

Tsukikage

20ml base ( 75 / 25 , vg / pg met 4mg nic )

+

2ml chefs - clotted cream fudge
0,6ml wonder flavors - cannoli shell

Heeft een maand kunnen steepen.

De geur van dit gele sapje is vooral zoet maar ik meen iets donut / oliebol achtigs in de achtergrond op te merken.

Gedampt in m'n limitless plus met een enkele clapton coil van 0,6 ohm op 24 watt.

Ook in de smaak heeft de zoetigheid echt de boventoon maar is niet te overdreven.

Ook nu haal ik er absoluut donut / oliebol element uit maar het bakery smaakje is net niet lekker te plaatsen.

Veel verder weg meen ik nog een hintje van de fudge op te vangen maar die kan hier weinig doen.

Meer vermogen geeft duidelijk verandering.

BIj 27 watt heeft het geheel absoluut meer body en is de hoofdmoot van het zoete er flink uit.

De bakery smaak krijgt nu veel meer detail en diepte ; er zit nog ietsje donut in maar toch is het net wat anders ?

Verassend genoeg krijgt de fudge nu ook duidelijk meer ruimte en kan deze fraai aanvullen.

Ik hoopte op een mooi samenspel tussen de fudge en de cannoli shell maar op de een of andere manier kan de fudge hier niet echt "shinen" .

De combinatie zoals ie nu is is best lekker maar toch blijft er iets knagen dat hier iets niet goed is gegaan.

Finetuning is hier dus zeker nog nodig maar er lijkt hier potentieel voor wat moois te zijn ?

• Like 3

Ondanks de twee smaken is er toch altijd minstens één die ik niet heb ? Maar wel interessant te lezen, vooral die stukjes over gebruikt vermogen.

9 minutes ago, SCi said:

maar toch blijft er iets knagen dat hier iets niet goed is gegaan.

Heb je het pistool wel achtergelaten?

• Haha 1