SCi Posted May 23, 2021 Share Posted May 23, 2021 Tijdens het lange pinksterweekend weer een proefjes testen ? Amman 20ml base ( 75/25 vg/pg met 4mg nic ) + 1,2ml flavormonks - divine custard 0,6ml capella - blueberry extra Heeft ruim 3 weken kunnen steepen. De geur van dit transparante sapje is vooral fruitig maar er lijkt meer in te zitten. Gedampt in m'n limitless plus met een enkele clapton coil van 0,5 ohm op 24 watt. Het geheel is nogal een mengelmoes van verschillende smaakjes. De basis is een romige en volle vanille die er nergens echt uit springt maar een mooie constante laag vormt. Hier loopt kriskras een laag fruit doorheen die ik met wat doordenken wel als bosbes kan plaatsen. Op de een of andere manier doet het geheel me denken aan ouderwetse griesmeelpap met bessensap ? Meer vermogen heeft mooie veranderingen. Bij 27 watt heeft de custard merkbaar meer body en haal ik er wat meer detail uit in de smaak. De bosbes moet nu een klein stapje terug doen maar kan toch mooi aanvullen. Gevoelsmatig is de hectiek er een beetje uit nu en is er meer ruimte voor details. Voor het eerst in lange tijd weer iets kunnen maken met de befaamde divine custard. Het resultaat valt zeker niet tegen maar misschien moet ie toch nog wat langer steepen om er nog meer smaakdiepte uit te halen. Voor nu kan wat meer vermogen hier ook al aardig voor zorgen. Warm aanbevolen ! ? 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts