SCi Posted June 5, 2021 Share Posted June 5, 2021 Het weekend kan weer los met een vers proefje ? Delhi 20ml base ( 75/25 vg/pg met 4mg nic ) + 1 ml capella - cereal 27 0,2ml vta - butter base 0,4ml jungle juice - pommegrante orange Heeft bijna een maand kunnen steepen. Dit vuil gele sapje was erg troebel bij het mixen maar het resultaat is weer helder. De geur is complex te noemen met een leuk samenspel tussen iets koek achtigs en een heel speciaal zuurtje. Gedampt in m'n limitless plus met een enkele clapton coil van 0,5 ohm op 24 watt. De smaak is net als de geur erg complex. In de voorgrond zit iets wat ik zou bestempelen als bastogne koek ? Hier komt de granaatappel zeer fraai doorheen waarna de "koek" weg zakt. Er komt dan ineens een romig / vettig laagje doorheen waarna de granaatappel in de nasmaak nog even z'n zure karakter laat zien. Ik zeg het niet snel maar het geheel lijkt hier echt precies goed op smaak ; niets is te sterk of te nadrukkelijk. Meer vermogen brengt interessante veranderingen. Bij 27 watt heb ik het idee dat de cereal / koek een flinke stap terug moet doen , hij is er nog wel maar veel verder weg. Die ruimte word ingenomen door de granaatappel die nog meer detail afgeeft en ook sneller zurig word. Het boterige hintje is er nog altijd. Ik was aanvankelijk bang dat de granaatappel too much zou zijn hier maar dat is zeker niet het geval. De cereal 27 kan nét niet mooi shinen ondanks het toch vrij hoge percentage maar dat is niet direct een bezwaar. Het geheel is prachtig op smaak , echt eens wat anders dan 'normaal' . Zeer warm aanbevolen ! ? 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts