SCi Posted June 9, 2021 Share Posted June 9, 2021 De week is weer door de helft , ik ga weer een testje proeven Ecapetec 20ml base ( 75/25 vg/pg met 4mg nic ) + 0,8ml inawera - biscuit 0,4ml tfa - greek yoghurt 0,3ml tfa - vanilla swirl Heeft ruim 3 weken kunnen steepen. De geur van dit gele sapje is koek met iets zurigs er doorheen. Gedampt in m'n limitless plus met een enkele clapton coil van 0,5 ohm op 24 watt. De basis is de typische inawera koeksmaak waar ik zo gek op ben ? Hier komt een fraaie ondertoon van vanille bij die ook lang blijft hangen , erg lekker. Ik meen hintjes yoghurt op te vangen maar die heeft merkbaar moeite met de koek en vanille basis. Bij 27 watt krijg ik het idee dat de details een beetje verloren gaan en dat de smaak iets "afvlakt" . Toch ziet de yoghurt nu kans om beter naar voren te komen en net wat meer 'kleur' te geven aan het geheel. Het geheel blijft mooi soepel al blijft de vanille nu minder lang hangen. Geen complex receptje maar wel een erg lekkere ? Voor het mooie zou er misschien net iets meer yoghurt in het geheel mogen zitten maar het uitgangspunt is al erg smakelijk. De moeite om eens te proberen ! 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts