Jump to content

Welke smaakt nou echt als tabak?

Shirley
 Share

Recommended Posts

Ik ben nu 2 weken aan het dampen. Heb momenteel de burley blend. Op aanraden van de man van Primera. Deze mix ik met smaakjes als kersen, menthol en watermeloen. Van het merk bookwill allemaal. Nu heb ik een paar dagen alleen die burley blend gedaan alleen vind ik die echt naar helemaal niks smaken. Ik koop liever niet online dus wat zouden jullie mij dan aan kunnen raden?

Edited by Shirley

Indien je een tabaksmaak gaat mengen met kersen enz, hoe kun je dan nog over tabak spreken?
Ik maak een zeer goede tabaksmaak, maar het zou nooit in me opkomen die te verpesten met wat anders.

Een echte 'peuksmaak' is moeilijk te bereiken, aangezien je een peuk in de brand steekt en je liquid (hopelijk) niet.

Wat je zou kunnen proberen -ik weet niet welke tank je gebruikt- is bijv. Blacknote. Dit zijn NET-liquids, gemaakt van 'echte' tabaksbladeren. Het doet mij denken aan het roken van een pijp; al dampend denk je na wat je allemaal proeft. Deze liquids deden mij het verlangen naar een shaggie doen vergeten. Let wel: je coils gaan minder lang mee met NET-liquids en ik denk niet dat deze in een fysieke winkel worden verkocht, zelf bestel ik online. 

• Thanks 1

Posted (edited)

@Cyber_Huub Ik heb ook alleen de burley blend gedaan maar dan smaakt het naar niks. 

Edited by Tamara
FBT - quote verwijderd (https://www.dampforum.nu/topic/43718-quotiquette-ongeschreven-regeltjes-mbt-quoten/ )

• 3 months later...