SCi Posted June 26, 2021 Share Posted June 26, 2021 Een nieuw weekend , een nieuw sapje om te proberen ? Guangzhou 20ml base ( 75/25 vg/pg met 4mg nic ) + 1ml nova vapes - cornflake crunch 1ml capella - orange creamsickle Heeft iets meer dan een maand kunnen steepen. De geur van dit maisgele sapje is fruitig , de citrus komt mooi door en ik meen ook iets romigs op te vangen. Gedampt in m'n limitless plus met een enkele clapton coil van 0,5 ohm op 24 watt. De smaak is lang niet zo duidelijk als ik 'm verwachtte. De orange creamsickle is goed herkenbaar, zowel de sinaasappel als de room komen fraai uit. Ik meen hintjes rood fruit op te vangen maar die heeft duidelijk moeite om door de ( niet eens zo sterke ) sinaasappel te komen. Meer vermogen geeft duidelijk meer smaakdiepte. Bij 27 watt is het vooral duidelijk dat de sinaasappel echt meer detail krijgt met een lekker zuurtje in het geheel. Toch blijf ik ook nog steeds wat rood fruit proeven maar die lijkt nu wat meer 'samen gesmolten' met de sinaasappel. Vooral dit duo doet het leuk ? De room zit nu wat verder in de achtergrond maar kan nog altijd begeleiden. Opmerkelijke afwezige is nog altijd de cornflakes , die kan ik er echt niet uithalen. Mogelijk dat ik de orange creamsickle iets te ruim heb gedoseerd hier maar in de smaak lijkt deze niet overdreven. De cornflake crunch kan hier amper iets laten zien dus enige verandering lijkt nodig. Toch is hetgene wat er is smakelijk te noemen en krijg ik er een beetje zomers idee bij ? Verdient een 2e kans ! 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts