SCi Posted July 3, 2021 Share Posted July 3, 2021 Ik ga weer een nieuw proefje testen ? Hanoi 20ml base (75/25 vg/pg met 4mg nic) + 1,2ml flavormonks - g's custard 0,8ml laurens - guava Heeft bijna 5 weken kunnen steepen. De geur van dit licht gele sapje is een mooie bakery achtige met een leuke fruitige achtergrond er in. Gedampt in m'n limitless plus met een enkele clapton coil van 0,5 ohm op 24 watt. Ook in de smaak heeft de bakery de overhand ; een mooie zachte nadruk op vanille rolt door de mond. Er naast ligt een fraaie fruitige laag die nog het meest een midden lijkt te houden tussen druif en rabarber ; een beetje raar maar zeker smakelijk. Beide laagjes gaan erg fraai samen zonder te nadrukkelijk te zijn. Zeker niet te zoet ! Meer vermogen doet niet zo heel veel. Bij 27 watt krijg ik het idee dat de zachtheid en soepele karakter er iets uit zijn. De guave lijkt nu wat sterker aanwezig terwijl de custard juist merkbaar een stap terug doet in detail. Een niet zo sterke custard met een niet zo sterk fruit , hoe pakt dat nu uit ? Verassend goed naar mijn idee ! ? Het enige waar ik eigenlijk nieuwsgierig naar ben is hoe de devine custard van flavormonks het hier zou doen. Warm aanbevolen ! 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts