SCi Posted July 14, 2021 Share Posted July 14, 2021 Ik ga weer een probeersel testen ? Istanbul 20ml base ( 75/25 vg/pg met 4mg nic ) + 1ml tfa - honey circles cereal 0,8ml capella - green apple Heeft 6 weken kunnen steepen. De geur van dit licht gele sapje is vooral appel al vang ik ook iets cereal achtigs op. Gedampt in m'n limitless plus met een enkele clapton coil van 0,55 ohm op 24 watt. Ook in de smaak is de appel de overheersende factor. Niet direct iets snoep achtigs maar ook geen appelsap , meer het idee van een turkste ( hoe toepasselijk ? ) thee. Ver weg in de achtergrond meen ik een cereal achtig smaakje op te vangen maar dit zit echt te ver weg. Meer vermogen zorgt voor een aangename verandering. De appel is nu veel minder dominant en de cereal krijgt nu veel meer ruimte. De "mix" is smakelijk maar mist voor m'n gevoel wel erg veel detail. Ik kan de smaken herkennen maar dat is het ook wel , het geheel is zeker niet te zoet te noemen. Op zich heeft dit aroma duo potentieel maar toch komt het er nét niet lekker uit. Met meer vermogen komen ze weleenswaar beter samen maar de diepgang en details zijn dan weer ver te zoeken. Misschien toch maar wat minder appel gebruiken. Leuk om eens te proberen ! ? 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts