Jump to content

Eleaf Pico 2


Miss.Saff

Recommended Posts

Goedemiddag allemaal!

 

Sinds kort de eleaf Pico 2 in bezit. Nu damp ik op 15 watt dit dampt het lekkerst. Bij bijvoorbeeld 50 Watt proef ik verbrand en doet onwijs pijn op me longen. Nu vraag ik me af of 15 watt niet te laag is om te dampen?? Alvast bedankt voor jullie reacties!

Link to comment
Share on other sites

Als je het lekkerst dampt op 15W dan is dat toch prima? voor jouw atomizer zal 15W voldoende zijn. Met die 50W kreeg je een dryhit. De coil kon niet zo snel de liquid aanvoeren als er verdampt werd en dan staat'ie droog en verbrandt de katoen. Zo'n coil kan je beter vervangen.

Link to comment
Share on other sites

@Miss.Saff het gaat niet om welke mod je hebt maar wat voor coil je in je tank hebt zitten. 
Op de coil staat op hoeveel watt de coil geschikt is om te dampen. 
 
Blijf vooral op wattage dampen. 
Voor bepaalde instellingen heb je waarschijnlijk andere coils nodig. 
Met andere woorden ga je eerst verdiepen in de instellingen voordat je iets probeert. 

Link to comment
Share on other sites

Welkom @Miss.Saff 

 

Je kan het zo ingewikkeld maken als je wil maar je kan het ook simpel houden hoor. De meeste mensen dampen sowieso gewoon op Wattage  en als je telkens dezelfde coils gebruikt dan hoef je dat zelfs maar 1 keer in te stellen. Op de coil staat inderdaad op welk Wattage deze gedampt kan worden

 

Bij deze ben je trouwens uitgenodigd om jezelf voor te stellen in onderstaand topic. Niet verplicht uiteraard maar wij vinden het leuk om nieuwe leden wat beter te leren kennen 

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...