SCi Posted September 15, 2021 Share Posted September 15, 2021 Hoogste tijd om weer eens een proefje te testen ? Riyadh 20ml base ( 75/25 vg/pg met 3mg nic ) + 0,6ml tfa - white chocolate 0,6ml tfa - greek yoghurt 0,6ml tfa - graham cracker Heeft ca. 3 weken kunnen steepen. De geur van dit gelige sapje heeft wel iets van yoghurt en ik meen ook ietsje chocolade op te vangen. Gedampt in m'n limitless plus met een enkele clapton coil van 0,5 ohm op 23 watt. De smaken zijn vooral subtiel aanwezig. De yoghurt komt als 1e in beeld en heeft zowel iets romigs als iets zurigs , niet al te duidelijk maar zeker smakelijk. Wat verder weg zit vooral wat vettigs en romigs van de chocolade maar verder komt ie niet echt goed door. Ook bemerk ik iets koekachtigs in de achtergrond die mooi kan aanvullen maar ook niet echt duidelijk is. Meer vermogen doet niet zoveel met de smaak maar opmerkelijk genoeg wel qua mondgevoel. BIj 26 watt merk ik duidelijk dat het geheel wat soepeler en "smeuïger" is. De chocolade lijkt een stapje terug te doen maar dat verschil is minimaal. Ik twijfel een beetje. Op de een of andere manier heb ik het idee dat dit sapje niet lang genoeg heeft kunnen steepen. Er lijkt echt veel meer in te zitten maar het komt er nét niet helemaal lekker door. Mogelijk interessant voor een 2e kans ? 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts