Sebas Posted September 16, 2021 Posted September 16, 2021 ik ben een dl damper, maar af en toe is toch de behoefte er om mtl te dampen. ook al zijn het een paar hijsen. maar ben al weer een tijdje aan de zoek en heb geen idee meer. iemand nog leuke suggesties? heb nog een swag 2 staan waar een leuk klein! rta-tje op past maar echt 0 ideeen voor een normale kleine mtl rta of gewoon een podje. mijn oog viel op de wemax k1 of de vtru. zowiezo met automatisch inhaleren mochten er nog goede ideeen komen dan hoor ik het wel ?
Sub-Ωhm Posted September 16, 2021 Posted September 16, 2021 30 minutes ago, Sebas said: maar af en toe is toch de behoefte er om mtl te... Af en toe, uit interesse, uit behoefte tot meer nicotine of tbv stiekem dampen?
SucksToBeDennis Posted September 16, 2021 Posted September 16, 2021 misschien de ether rta van de Vaping bogan schijnt wel goed te zijn en niet al te groot. 1 1
Sebas Posted September 16, 2021 Author Posted September 16, 2021 @Sub-Ωhm behoefte, soort van. niet meer nic nodig, maar af en toe een uitstapje is wel lekker. heb nog niet zolang geleden alles verkocht of weggegeven qua mtl spul. misschien niet zo’n slimme zet. ik had de reload rta even omgedoopt tot mtl(wat bijna onmogelijk is) en toch bevalt dat ook wel. zeker na het eten bij de koffie. even wat anders dan fruit en dl maar mtl tabak of bakery met koffie. dus ik ga toch voor behoefte ? niet zozeer voor de nic, maar meer de manier van dampen. en misschien ben ik het na 2 weken weer zat. kan ook. maar dan heb ik in ieder geval 1 mtl apparaat om op terug te vallen mocht ik het over een x aantal maanden weer nodig vinden?
Sub-Ωhm Posted September 16, 2021 Posted September 16, 2021 Ikzelf zit naast mijn dagelijks gebruik van de minifit te kijken naar de Was erg tevreden over de Caliburn als pod... Voor een tank zijn er vast leden met meer ervaring met de huidige mtl tank opties. 1
Sebas Posted September 16, 2021 Author Posted September 16, 2021 ziet er idd ook netjes uit. vroeg me af waarom ik nooit meer naar djl kijk. ik weet t weer. het lijkt op 1 groot reclamefilmpje. zeker als hij een hijs neemt. netjes van de zijkant en de pod/mod/iets steeds netjes in beeld naast hem. ?
DeGijs Posted September 16, 2021 Posted September 16, 2021 Heb de Hellvape MD onlangs aangeschaft voor m'n vader. Heeft serieus veel mogelijkheden qua airflow, makkelijk deck, lekt niet, niet duur. Die zou je best kunnen overwegen, en RDL (wel echt restricted ) kan ook 1 1
Jim Posted September 17, 2021 Posted September 17, 2021 @Sebas Aspire Neeko is een leuke MTL RTA, kan "zuigt het wit uit je ogen" strak tot zelfs restricted DL met tal van airflow pins enz. Als je een DL damper bent dan zal een Caliburn A2 pod zeker volstaan en voor u een MTL vape geven, voor echte MTL dampers zal de Caliburn A2 veel te luchtig zijn. Maar wat mij betreft wel de beste pod op de markt momenteel op gebied van smaak en de pods gaan langer mee dan de meeste anderen. 1 1
Sebas Posted September 18, 2021 Author Posted September 18, 2021 kleine update, nog steeds in dubio. een podje heeft een lichte voorkeur. de geekvape wenax k1 en de caliburn a2 wisselen elkaar af in mijn mandje en uiteindelijk koop ik er toch geen 1 omdat ik blijf twijfelen. caliburn: bewezen goed. topfil en weinig klachten op internet. nadeel: kan niet uit zonder dat autodraw aan blijft. moet hij of steeds uit of hopen dat de knop zo goed “flush” zit dat hij niet per ongeluk ingedrukt word. wenax: ook strak en licht. geekvape heb ik ervaren als goed merk. weinig klachten te vinden. kan wél uit zonder dat autodraw word afgesloten. dat er weinig te klagen is te vinden kan ook omdat ze niet mega oud zijn ? nadeel van de podjes… pods zijn prijzig. als ik na een dag denk…mwah toch niet en ik leg hem weg voor (2?) weken alvorens ik hem weer een keer pak. is de coil of doorweekt, of gaan lekken, of kapot(als zijnde geen lekkere smaak meer omdat hij te lang in de liquid drijft) en dan de rta. zowiezo nog geen idee welke. niks in m’n mandje en nergens twijfels over. gewoon omdat ik niet zou weten welke. heb heel even naar de beserker v2 gekeken maar toch niet denk ik. voordeel van een rta. ben ik het even zat, coiltje eruit(of alleen katoen) en ik zet hem weg. wil ik weer mtl na een tijdje dan is het zo opgebouwd en fris.
Sebas Posted September 19, 2021 Author Posted September 19, 2021 knoop maar doorgehakt. het is geen rta of pod geworden maar rta én pod ? caliburn a2 als pod en de reload mtl als rta(clone) 3
Recommended Posts