Jump to content

[Poll] Wat mis jij aan een sigaret?

Autivaper
 Share

[poll] Wat mis jij aan een sigaret?  

31 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Omdat er hier voor de moment een geur hangt die wat lijkt op de geur van je vingertoppen, een half uur na een sigaret, wat ik wel een fijne geur vind, dacht ik deze poll aan te maken.

Heb er deze keer een multiple choice poll van gemaakt.

Naast dat mis ik het zonder vallen en overal zoeken naar een sigaret ergens wel.

Of in het midden van de nacht naar de nachtwinkel gaan voor sigaretten

En het bij elkaar schrapen van je laatste geld voor een pakje. Soms dan in allemaal muntjes dat de winkelier je raar aankijkt.

Op festivals je aansteker verliezen en je mede feestvierders om een vuur vragen , zij die zeggen hou hem maar even ik heb er nog 1, je steekt die dan ergens met je dronken hoofd en vind je hem later niet meer terug moet je weer vuur zoeken.

zijn altijd grappige momenten geweest waar ik wel met plezier op terug kijk.

Maar voor de rest... De bakken aan geld dat het kost , stinkende kleren,adem, de asbak... Blij dat ik er vanaf ben.

• Like 3

• Autivaper changed the title to [poll] Wat mis jij aan een sigaret?
  • Sub-Ωhm changed the title to [Poll] Wat mis jij aan een sigaret?

Ik sluit me aan bij @Cyber_Huub.

38 jaar gerookt en als ik nu in de buurt van rokers sta en precies in hun rook, dan kom ik zelfs aan het kokhalzen, zo erg grijpt me de rook nu aan.

Ik zal hun niet verbieden te roken, dat zou hypocriet zijn. Maar ik merk wel dat mijn lichaam de verslaving te boven is en zelf niet meer de rook accepteerd, en dat na 38 jaar gerookt te hebben.

Het mooiste moment nadat ik drie jaar dampte, dat mijn huisarts vroeg hoe lang ik van het roken af was en hij mij als niet-afhankelijk in het medisch dosier veranderde.

Let wel, hij vroeg wel hoeveel ik dampte.

Dus ik mis helemaal niks van de "sigaret"...

• Like 1

De sigaret na een lekkere warme maaltijd blijf ik na al die jaren nog steeds missen, toen ik rookte was dat altijd de beste sigaret van de hele dag.

Wat ik vooral niet mis is dit: zoenen met iemand die net heeft gerookt :bloos!

Vroeger, toen ik nog zelf rookte was dat geen beletsel om te zoenen met iemand die niet rookte.. snapte nooit waarom dat niet lekker was.. maar nu... :smell

• Like 2

On 8-10-2021 at 03:29, Jim said:

De sigaret na een lekkere warme maaltijd blijf ik na al die jaren nog steeds missen, toen ik rookte was dat altijd de beste sigaret van de hele dag.

Herkenbaar gevoel, maar met de juiste liquid in een mtl setup krijg ik toch hetzelfde effect nu. Ook de eerste sigaret in de ochtend samen met een koffie was eentje die ik lang heb gemist. 

On 9-10-2021 at 09:56, Sebas said:

ik heb volgens mij nog nooit een peuk geschoten…..

wat bedoel je met schieten?

Met een machientje van belgam of rizla. Filter erop, tabak erin en schieten. In België word dit schieten genoemd. Weet niet hoe in Nederland

Edited by Autivaper
  • Like 2