Jump to content

Hogere nic salt


Gulber

Recommended Posts

9 hours ago, DeParelVanHetZuiden said:

Nee waar de schoorsteen (niet) aansluit op het deck. Lijkt of ik nu onder de schoorsteen naar het deck kan kijken en zou die dus te kort zijn?!?

Lijkt me niet te kort, bij mij is er ook een ruimte over...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Okee ik heb de video! Volgens mij is idd dat de schoorsteen te kort! Een hele ruimte waardoor de vloeistof rechtstreeks de coil in gaat. Mn eeste video.. lekkere amateur zoals je zal merken😂 zie link! 

 

Dit moet t wel zijn🤷‍♀️ zou zo logisch zijn!

20211014_084647.jpg

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Welk "mondstukje" gebruik je? Ik zie een paars/roze? Op de mijne zat zo'n originele "gele"... Naja, daar kan het lekken vast niet mee te maken hebben... Echt kloten hoor.... En die ruimte onder de schoorsteen heb ik ook, lijkt me dus normaal.

Link to comment
Share on other sites

Ik zag het net ook op andere foto's online inderdaad dus hij lijkt niet te kort. Dan heb ik nu ook even echt geen idee meer.

Hopelijk wil die shop waar je in de buurt er even naar kijken en even de reactie van lpv afwachten. Enkele keer dat ik daar iets had telkens netjes opgelost. We hebben nu zo veel geprobeerd dat ik toch bang ben dat er echt in de tank iets niet goed zit.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

@DeParelVanHetZuiden ben nu op t punt dat ik gewoon een nieuwe tank wil. En denk zelfs geen nautilus meer. Ik zie wel hoe ik t geld terug krijg etc. Ik moet gewoon goed kunnen dampen voor ik voor 3 weken naar t buitenland ga. Vind t al een wonder dat ik niet meer ben gaan roken en nog steeds braaf op 2 per dag zit van de tot 1.5 geleden 25. 

 

Wil een tank waar ik mtl en dl mee kan dampen, niet lekkend of spitback. Subohm en normaal en past op mn apsire mod. 

 

Ga uiteraard vanmiddag nog even langs een dampshop als ik m kan vinden en deze open is.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Wauw wat fijn dat we alles konden zien op het filmpje super gedaan 👌

Helaas zie ik alleen geen afwijkingen behalve die extra ruimte inderdaad...

Tja je gaat nu toch inderdaad denken dat ze slechte serie tankjes hebben gemaakt dat valt vies tegen...

Ook nog geen antwoord gehad van verkoper ?

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...