Jump to content

Black note aroma's

Peter Molegraaf

Recommended Posts

Ik ben erg in voor net (natural extracted tobacco) aroma's. Maak het soms zelf, gebruik meestal insane net aroma's van savevape.  De blacknote aroma's van savevape zijn relatief nieuw voor mij. Na inmiddels 5 jaar vapen vind ik die blacknote aroma's de absolute top.

Edited by Peter Molegraaf
  • Like 2

• 1 month later...
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Ik koop ze nog altijd bij savevape, het heet nu aromaworld ofzo. Black note en insane net zijn natuurlijke tabak extracten, en eigenlijk allemaal heel erg lekker. Ik hoop dat savevape black note blijft verkopen.

ik maak 90 ml, en daar 10ml blacknote aroma bij, dat is prima. dus die 10 ml is een deel van de 90 ml, de rest is nicotine, vg pg naar welke verhoudingen je wilt. Blacknote adviseert 10%, ik zit op 11%, en voor sommige aroma's zou het nog wel wat hoger kunnen zijn, dus 10.ml op 80 ml juice

• 7 months later...
  • 2 weeks later...

Black note aroma's waren deze week beperkt verkrijgbaar bij nicotine base.nl. Ik vind de Oriental en de havana de beste. Hopelijk blijft save vape via die nicotinesite black note verkopen. Vorige week net aroma's besteld en gekregen van Vapefam.fr, een franse winkel. Grote keus daar aan net-aroma's.