SCi Posted October 17, 2021 Share Posted October 17, 2021 Het weekend zit er helaas weer op 😞 toch nog even een proefje testen 😉  Yangon  20ml base ( 75/25 vg/pg met 3mg nic ) + 1,2ml chefs choice - apple crumble 1,2ml flavormonks - devine custard  Heeft ruim 3 weken kunnen steepen.  Uit dit kleurloze sapje haal ik vooral appel in de geur.  Gedampt in m'n limitless plus met een enkele clapton coil van 0,5 ohm op 24 watt.  De smaak is verassend subtiel voor het ( voor mij ) vrij forse percentage aroma. De basis is vooral een lekkere custard die wat minder vol over komt dan je zou denken. Er lijkt ergens een wat fris tintje aan het geheel te zitten. Net achter de custard zit de appel die qua smaak minder duidelijk door komt dan in de geur. De appel heeft echt merkbaar moeite om door de custard heen te komen.  Meer vermogen doet dit sapje helaas geen goed 😞 Bij 28 watt is de hoofdmoot vrijwel hetzelfde maar de soeplesse van de custard is helemaal weg. Het lijkt alsof m'n coil gaat verbranden al krijg ik niet het verbrande suiker idee mee.  Een hele lastige dit ! Ik had gehoopt op een fraai samenspel tussen de appel en de custard. Dat blijkt toch een stuk moeizamer dan gedacht. Ergens heb ik het idee dat deze combinatie veel lekkerde uit zou kunnen pakken maar het komt er helaas niet echt lekker uit nu. Jammer ! 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts