SCi Posted October 27, 2021 Share Posted October 27, 2021 De week is weer door de helft , tijd om weer iets nieuws te testen 🙂  Ichi  20ml base ( 75/25 vg/pg met 3mg nic ) + 1ml vta - bilberry ripe 1ml one on one - corn bread  Heeft ruim 3 weken kunnen steepen.  De geur van dit vrijwel kleurloze sapje is fruitig en zoetig.  Gedampt in m'n limitless plus met een enkele clapton coil 0,6 ohm op 24 watt.  Ook in de smaak is het vooral fruitigheid. Op de een of andere manier krijg ik het idee van limonade , ook omwille van het gegeven dat het vrij zoet is. Helaas kan ik ook met diep nadenken helemaal niets terug vinden van de corn bread 😞  Meer vermogen blijkt de oplossing hier. Bij 28 watt doet het fruit een flinke stap terug maar de reden is duidelijk ; de corn bread is nu duidelijk te proeven ! De smaken gaan mooi samen en vullen elkaar écht aan.  Aanvankelijk was ik even bang dat de bilberry alles zou bepalen in de smaak. De combinatie met de corn bread is ook een rare maar gek genoeg werkt het best leuk. Het duo gaat leuk samen en geeft een lekker smaakbeeld.  De moeite van het proberen waard ! 🙂  2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts