Jump to content

Probleempjes nieuwe site

Recommended Posts

Hello peeps ,

Ik heb laatste tijd wat dingetjes die niet meer werken zoals voorheen wat best irritant is.

(Gewoon op mn telefoon zoals altijd)

Laatste wat niet meer werkt nog het meest vervelend.

Heb graag alles op gelezen staan , als er dan wat nieuws word geplaatst valt dat op door de dikke letters.

Dan kun je helemaal rechts onder de naam van persoon die wat plaatste klikken en kom je gelijk bij zijn/haar post uit.

Maar dat werkt nu dus niet meer en kom je aan begin van betreffende post.

Bv wat hebben we gekocht en ontvangen dan kom je op pagina 1 ipv 344 duizend 😄

Na een post te hebben gelezen en op knop terug klik waren de dikgedrukte letters dan altijd weg nu blijft het in dikke letters als zijnde ongelezen en moet je dus weer handmatig op gelezen klikken.

En ik mis achter mensen hun naam bij posten van een opmerking hun score zoals we dat altijd hadden , best vervelend omdat je daarmee makkelijk nieuwere mensen kon onderscheiden.

In plaats daarvan nu iedereen een of andere vage ranking die kant nog wal raakt qua ranks ,  zou dat graag terug zien hoe het was.

En sinds update krijg ik geen mails meer als iemand mij een persoonlijk bericht stuurt , dan heb ik dat dus soms pas erg laat door.

Hoor graag of bovenstaande punten opgelost kunnen worden.

Alvast bedankt 😉

ik herken het helemaal niet. 

zelf ook altijd alles op gelezen, om dezelfde reden. 

onder de naam staat nog altijd pagina 1 tm…..

als ik daar de laatste pagina aanklikt gaat hij gewoon naar de laatste pagina. 

ja, soms moet je een stukje naar beneden scrollen. helaas. 

daarna, als ik terug ga staat hij gewoon als zijnde gelezen. 

oftwel, niet dik gedrukt meer. 

mails kreeg ik al voor de update niet meer. 

zelf vind ik het niet zo heel erg aangezien ik per dag toch wel wat langs kom hier en dan staat er recht bovenin wel een rode 1 bij een nieuw bericht waarop ik geabonneerd ben /volgt of privé bericht. 

en als ik bijvoorbeeld iets te koop heb staan kijk ik wat vaker. 

de pagina is zo geopend. 

en die score, tja. die schildjes zeggen me ook niks. 

en de cijfers die je eerst had…

je ziet dan alleen maar of iemand veel post. 

iemand die hier al 5 jaar mee loopt en weinig post en bijvoorbeeld een 100 onder z’n naam heeft of iemand die 6 maanden hier is en 3000 onder z’n naam heeft, wie is dan nieuwer?

en jij komt hier toch vaak genoeg en lang genoeg langs om een beetje te onderscheiden wie nieuw is wie niet?

dit trouwens ook allemaal met mobiel. 

Edited by Sebas

@Tamara Zoals ik al zei ik zit op forum op mn telefoon (samsung) dus dat ziet er niet zo uit.

@Sebas normaal kon ik net onder de naam van persoon die wat poste klikken en kwam je gelijk bij zijn post uit en hoefde ook niet naar beneden te scrollen maar sinds paar dagen kom ik dan dus gewoon op eerste pagina bovenaan.

Even als voorbeeldje , normaal drukte ik bij het pijltje en zat gelijk bij de laatst geplaatste post.

Edit: als ik eerst in de verlaeten aschbak ga en dan op zelfde plek klik werkt het nog wel normaal , alleen niet op de hoofdpagina dus.

Screenshot_20211104-203642_Samsung Internet.jpg

Edited by Kurmit

@Kurmitook ik gebruik een Samsung.

Ik lees het forum via "unread content"

Druk ik op het rondje of sterretje dan kom ik bij de laatst geplaatste post, druk ik op de titel dan kom ik in het begin van het topic.

Topics met een sterretje daar heb je zelf al een in gepost, die met een rondje niet.

Screenshot_20211104-210510_Samsung Internet.jpg

Niet gelezen is een dikke tekst, keer ik terug na het topic gelezen te hebben is het een standaard tekst.

• Like 1

51 minutes ago, Kurmit said:

normaal kon ik net onder de naam van persoon die wat poste klikken en kwam je gelijk bij zijn post uit en hoefde ook niet naar beneden te scrollen

ik wist niet eens dat het zo kon 🤪

• Confused 1

10 minutes ago, Sebas said:

ik wist niet eens dat het zo kon 🤪

Naja sebas dalijk vertel je me nog dat je ook niet wist dat je na vers wicken en primen even je coils in de fik moet steken met aansteker tijdens vuren....

• Haha 1

Vervelend @Kurmitmaar ik zou zo gauw niet weten wat daaraan te kunnen doen. Er zijn geen instellingen veranderd sinds de update.

Ik zou zeggen probeer het eens een paar dagen via unread content, je mist dan echt helemaal niets. Mits je onderstaande instellingen gebruikt.

Screenshot_20211104-213650_Samsung Internet.jpg

• Like 1
  • Thanks 1

26 minutes ago, Sub-Ωhm said:

Op de hoofdpagina werkt dit idd niet, geen idee of dat bij mij ooit werkte, heb het nooit gebruikt. Maar ik geloof je gelijk.

Ik kan er ook niets over vertellen, nooit op die manier de front page gebruikt. Kan wel vertellen dat dát niets met de nieuwe server te maken heeft, maar rechtstreeks vanuit de software ontwikkelaars komt. Best kans dat ze het gedrag van die 'button' onlangs hebben gewijzigd. 

Vanuit de activity heb je een keuze. Screenshot_20211104-204357_Chrome.png

Het puntje om naar eerste ongelezen bericht te gaan van dat topic

De avatar om naar iemands profiel te gaan

De topic titel om naar pag 1 van het topic te gaan

En de tijdsstempel om specifiek naar dat bericht te gaan, ongeacht of er nog oudere ongelezen berichten zijn. 

• Like 2
  • Thanks 1