Kurmit Posted November 4, 2021 Share Posted November 4, 2021 Hello peeps , Ik heb laatste tijd wat dingetjes die niet meer werken zoals voorheen wat best irritant is. (Gewoon op mn telefoon zoals altijd) Laatste wat niet meer werkt nog het meest vervelend. Heb graag alles op gelezen staan , als er dan wat nieuws word geplaatst valt dat op door de dikke letters. Dan kun je helemaal rechts onder de naam van persoon die wat plaatste klikken en kom je gelijk bij zijn/haar post uit. Maar dat werkt nu dus niet meer en kom je aan begin van betreffende post. Bv wat hebben we gekocht en ontvangen dan kom je op pagina 1 ipv 344 duizend 😄 Na een post te hebben gelezen en op knop terug klik waren de dikgedrukte letters dan altijd weg nu blijft het in dikke letters als zijnde ongelezen en moet je dus weer handmatig op gelezen klikken. En ik mis achter mensen hun naam bij posten van een opmerking hun score zoals we dat altijd hadden , best vervelend omdat je daarmee makkelijk nieuwere mensen kon onderscheiden. In plaats daarvan nu iedereen een of andere vage ranking die kant nog wal raakt qua ranks , zou dat graag terug zien hoe het was. En sinds update krijg ik geen mails meer als iemand mij een persoonlijk bericht stuurt , dan heb ik dat dus soms pas erg laat door. Hoor graag of bovenstaande punten opgelost kunnen worden. Alvast bedankt 😉 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebas Posted November 4, 2021 Share Posted November 4, 2021 (edited) ik herken het helemaal niet. zelf ook altijd alles op gelezen, om dezelfde reden. onder de naam staat nog altijd pagina 1 tm….. als ik daar de laatste pagina aanklikt gaat hij gewoon naar de laatste pagina. ja, soms moet je een stukje naar beneden scrollen. helaas. daarna, als ik terug ga staat hij gewoon als zijnde gelezen. oftwel, niet dik gedrukt meer. mails kreeg ik al voor de update niet meer. zelf vind ik het niet zo heel erg aangezien ik per dag toch wel wat langs kom hier en dan staat er recht bovenin wel een rode 1 bij een nieuw bericht waarop ik geabonneerd ben /volgt of privé bericht. en als ik bijvoorbeeld iets te koop heb staan kijk ik wat vaker. de pagina is zo geopend. en die score, tja. die schildjes zeggen me ook niks. en de cijfers die je eerst had… je ziet dan alleen maar of iemand veel post. iemand die hier al 5 jaar mee loopt en weinig post en bijvoorbeeld een 100 onder z’n naam heeft of iemand die 6 maanden hier is en 3000 onder z’n naam heeft, wie is dan nieuwer? en jij komt hier toch vaak genoeg en lang genoeg langs om een beetje te onderscheiden wie nieuw is wie niet? dit trouwens ook allemaal met mobiel. Edited November 4, 2021 by Sebas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tamara Posted November 4, 2021 Share Posted November 4, 2021 Hotmail heeft ons domein geblokkeerd. Joost mag weten waarom maar @Sledge is ermee bezig ….. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebas Posted November 4, 2021 Share Posted November 4, 2021 joost mag het weten en sledge is er mee bezig 🤔 ik zou bij joost te rade gaan ipv sledge 🤪 7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tamara Posted November 4, 2021 Share Posted November 4, 2021 @Kurmit Werkt op het sterretje klikken voor de titel niet meer om bij de laatste ongelezen berichten te komen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kurmit Posted November 4, 2021 Author Share Posted November 4, 2021 @Tamara Zoals ik al zei ik zit op forum op mn telefoon (samsung) dus dat ziet er niet zo uit. @Sebas normaal kon ik net onder de naam van persoon die wat poste klikken en kwam je gelijk bij zijn post uit en hoefde ook niet naar beneden te scrollen maar sinds paar dagen kom ik dan dus gewoon op eerste pagina bovenaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tamara Posted November 4, 2021 Share Posted November 4, 2021 @Kurmit Ah, daar heb je een punt. Op de titel klikken zou je naar de juiste post moeten leiden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kurmit Posted November 4, 2021 Author Share Posted November 4, 2021 (edited) Even als voorbeeldje , normaal drukte ik bij het pijltje en zat gelijk bij de laatst geplaatste post. Edit: als ik eerst in de verlaeten aschbak ga en dan op zelfde plek klik werkt het nog wel normaal , alleen niet op de hoofdpagina dus. Edited November 4, 2021 by Kurmit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tamara Posted November 4, 2021 Share Posted November 4, 2021 Op de titel van het topic bedoel ik dan. Ik ga nooit vanuit het hoofdmenu naar een topic, alleen via de rubriek of (meestal) via All activity Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kurmit Posted November 4, 2021 Author Share Posted November 4, 2021 Tja @Tamara dat vond ik dus juist erg makkelijk scheelt weer keer klikken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SucksToBeDennis Posted November 4, 2021 Share Posted November 4, 2021 Ik heb een samsung galaxy s20 en heb geen probleem alles werkt goed. Ik klikte net op jou post @Tamara en die opent die gewoon en als ik terug klik is die niet meer dik gedrukt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tamara Posted November 4, 2021 Share Posted November 4, 2021 Zal dan wel weer een browser (versie) probleem zijn. Waarschijnlijk weinig dat wij eraan kunnen veranderen dus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kurmit Posted November 4, 2021 Author Share Posted November 4, 2021 @SucksToBeDennis ok vreemd dan zou het probleem aan mijn kant zitten maar heb niets veranderd , zelfde telefoon en internet app etc. En heb deze problemen pas sinds de laatste updates van t forum. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tamara Posted November 4, 2021 Share Posted November 4, 2021 Ik krijg zojuist trouwens weer mails binnen van dampforum, blijkbaar is er iemand wakker geworden bij Hotmail. Wel komen ze in mijn reclame bak terecht maar ach Ter info @Sledge 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sub-Ωhm Posted November 4, 2021 Share Posted November 4, 2021 @Kurmitook ik gebruik een Samsung. Ik lees het forum via "unread content" Druk ik op het rondje of sterretje dan kom ik bij de laatst geplaatste post, druk ik op de titel dan kom ik in het begin van het topic. Topics met een sterretje daar heb je zelf al een in gepost, die met een rondje niet. Niet gelezen is een dikke tekst, keer ik terug na het topic gelezen te hebben is het een standaard tekst. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kurmit Posted November 4, 2021 Author Share Posted November 4, 2021 Dank voor de reactie @Sub-Ωhm , er zullen best omweggetjes zijn via unread content etc maar het heeft gewoon altijd prima gewerkt op de normale manier via hoofdpagina. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sub-Ωhm Posted November 4, 2021 Share Posted November 4, 2021 Just now, Kurmit said: via hoofdpagina. Ik ga het eens uitproberen op mijn Samsung... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sub-Ωhm Posted November 4, 2021 Share Posted November 4, 2021 Op de hoofdpagina werkt dit idd niet, geen idee of dat bij mij ooit werkte, heb het nooit gebruikt. Maar ik geloof je gelijk. Bij de onderliggende rubriek werkt dit bij mij prima. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebas Posted November 4, 2021 Share Posted November 4, 2021 51 minutes ago, Kurmit said: normaal kon ik net onder de naam van persoon die wat poste klikken en kwam je gelijk bij zijn post uit en hoefde ook niet naar beneden te scrollen ik wist niet eens dat het zo kon 🤪 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kurmit Posted November 4, 2021 Author Share Posted November 4, 2021 Ok @Sub-Ωhm das het zelfde dus als bij mij. En ja dat heeft altijd perfect gewerkt en is groot gemis voor me 😝 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kurmit Posted November 4, 2021 Author Share Posted November 4, 2021 10 minutes ago, Sebas said: ik wist niet eens dat het zo kon 🤪 Naja sebas dalijk vertel je me nog dat je ook niet wist dat je na vers wicken en primen even je coils in de fik moet steken met aansteker tijdens vuren.... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sub-Ωhm Posted November 4, 2021 Share Posted November 4, 2021 Vervelend @Kurmitmaar ik zou zo gauw niet weten wat daaraan te kunnen doen. Er zijn geen instellingen veranderd sinds de update. Ik zou zeggen probeer het eens een paar dagen via unread content, je mist dan echt helemaal niets. Mits je onderstaande instellingen gebruikt. 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kurmit Posted November 4, 2021 Author Share Posted November 4, 2021 Thanks @Sub-Ωhm zal t eens proberen. Vond dit alleen erg fijne manier om snel door t forum te gaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sub-Ωhm Posted November 4, 2021 Share Posted November 4, 2021 3 minutes ago, Kurmit said: even je coils in de fik moet steken met aansteker tijdens Misschien moet je dat ook eens met je Samsung proberen 😎 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sledge Posted November 4, 2021 Share Posted November 4, 2021 26 minutes ago, Sub-Ωhm said: Op de hoofdpagina werkt dit idd niet, geen idee of dat bij mij ooit werkte, heb het nooit gebruikt. Maar ik geloof je gelijk. Ik kan er ook niets over vertellen, nooit op die manier de front page gebruikt. Kan wel vertellen dat dát niets met de nieuwe server te maken heeft, maar rechtstreeks vanuit de software ontwikkelaars komt. Best kans dat ze het gedrag van die 'button' onlangs hebben gewijzigd. Vanuit de activity heb je een keuze. Het puntje om naar eerste ongelezen bericht te gaan van dat topic De avatar om naar iemands profiel te gaan De topic titel om naar pag 1 van het topic te gaan En de tijdsstempel om specifiek naar dat bericht te gaan, ongeacht of er nog oudere ongelezen berichten zijn. 2 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts