Jump to content

Verkoop meerdere artikelen

Recommended Posts

Beste dampers,

Ik vind de bewoording van artikel 3.3 enigzins dubbelzinnig

3.3 Meerdere artikelen

Indien een lid meerdere artikelen tegelijk aanbiedt, is het bundelen van artikelen die in dezelfde categorie vallen (zie artikel 2) in één advertentie verplicht.

Betekent dit dat ik niet meerdere artikelen van verschillende categorieren in een advertentie mag plaatsen? Of enkel dat als je meerdere artikelen plaatst, degenen met dezelfde categorie uit voorgenoemde sowieso in een advertentie moeten?

Dat dacht ik al, bedankt voor de bevestiging.

Ik wil echter een bepaalde verzameling in zijn geheel aanbieden voor een scherpe prijs en niet opgedeeld in losse producten/bundelingen van producten. Als dit niet is toegestaan dan leent de verkoopsektie van dit forum zich hier niet voor en zal ik het ergens anders moeten aanbieden.

Hebben sommigen van jullie een goede ervaring met marktplaats of suggesties over mogelijke verkoop platforms?

Edited by Ohmrr

Marktplaats zal je advertentie direct verwijderen. Er zijn weinig alternatieven , vrees ik. Stuur mij en @Sub-Ωhm wat meer info via dm over wat je te koop aan wil bieden en waarom alles in één keer. We kunnen vast wel een oplossing vinden of een reden hebben om wat soepeler met de regels om te gaan

7 hours ago, Ohmrr said:

Ik wil echter een bepaalde verzameling in zijn geheel aanbieden voor een scherpe prijs en niet opgedeeld in losse producten/bundelingen van producten.

dan kan je het toch gewoon in 1 topic te koop aanbieden?

het zijn dan wel verschillende categorieën maar je zet het toch te koop als 1 geheel?

vaak is het handiger voor de verkoop om het op te splitsen, maar als jij overal in 1x van af wil is het naar mijn idee 1 categorie: gehele vape verzameling in 1x wegens stoppen ofzo. 

maar dat is mijn mening, misschien staat het fbt daar anders in?

• Like 1

@Sebas Daarom ook mijn reactie om even met ons te overleggen via dm. De regel is er om de boel overzichtelijk te houden voor potentiële kopers, niet om verkoop te ontmoedigen. In sommige gevallen werkt dat even minder fijn en dan denken we graag mee zodat uiteindelijk iedereen blij is

• Like 1

@Steamboy dat lijkt me dan weer wat minder logisch en zou ik allebei zien als categorie hardware. Maar het staat niet uitgewerkt in het regelement, zie ik. Voor hardware, liquid, wickmateriaal/-gereedschap zou ik wel aparte topics aanmaken 

Het is bedoeld om de boel overzichtelijk te houden en zolang advertenties overzichtelijk zijn handhaven we volgens mij zelden op deze regel. Ik begrijp dus wel dat je hem niet kent