Jump to content

Gezocht: tank met fabrieks coils

Professor X
 Share

Recommended Posts

Nooit gedacht dat ik ooit terug zou vallen op fabriekscoils maar nu is het toch zover. Laatste tijd ben ik te lang van huis waarbij ik savonds geen puf meer heb om mijn rta schoon te maken en nieuwe coils in te draaien.

Ik merk dat ik vroeger makkelijk 2 a 3 dagen met een nieuwe coils en wick mee kon, tegenwoordig is het nog krap een dag, en dan is de coil echt roet zwart. Ik heb ook het idee dat er in de oneshots steeds meer sweetner zit.

Anyway ik ben dus opzoek naar een tankje met fabriekscoils maar ik heb daar echt geen doel meer over. Wat ik zoek in een tank is:

- smaak staat voorop

- tussen mtl en dl in

- ergens rond de 25 watt

- het liefst dat je de coil kunt vervangen zonder de tank schoon te moeten maken omdat anders het liquid overal in kruipt.

- liefst 4 a 5ml

- draai top cap en niet één met een schuif mechanisme

Weet iemand een tankje die aan mijn eisen voldoet? Dan hoor ik dat graag.

Ik ben al een tijdje naar hetzelfde opzoek.

Niet zo zeer voor het het geen zin hebben om te builden maar meer voor het gemak er bij.

Ik heb al wat opties bekeken maar nog geen keuze kunnen maken. Eerst naar de vele verschillende opties met een Voopoo Drag. Deze heeft verschillende uitvoeringen en opties.

Laatst zag ik dat @Sub-Ωhm een Horizontech Sakerz tank heeft aangeschaft. Veel goede reacties op deze tank! Wel een stuk hoger wattage dan dat je aangeeft.

Nu zag ik dat er van die tank ook een nieuwe versie uitgekomen is. Sakerz Master, met o.a. een coil van 0,4 ohm. 

Ik twijfel nog even verder en blijf hier meelezen. 😉

• Thanks 1

Die Nautilus coils ga je dan ook om de 2-3 dagen moeten vervangen, die kleine coils koeken snel dicht met zoete liquids en rond de 25w.

Dan zou ik eerder opteren voor de Aspire Guroo tank.

4-5ml 

Hebben vast wel een coil in het assortiment voor laag wattage en RDL, 0.3ohm bv 

Draaidop vulsysteem 

Juice flow gaat dicht van zodra de coil uit de tank is, coils gaan langs boven de tank in dus niets uit elkaar schroeven 

Of een AIO mod zoals de Dovpo Abyss is ook altijd leuk voor op "verplaatsing".

18650/21700, bridges voor heel veel fabriekscoils van verschillende merken, bridges voor zelfbouw, grote liquid capaciteit, kan je ook een side by side mod van maken.

Edited by Jim
  • Like 3
  • Thanks 1