Jump to content

Iqos probleem

Recommended Posts

Hallo, 

Ik hoop dat ik hier goed zit, qua vraagstelling.

Ik heb een tweedehands Iqos gekocht, zonder gebruiksaanwijzing, ik dacht dat ik alles wel online kon vinden.

Het probleem dat ik heb vind ik helaas niet terug.

Als ik een heet-sigaretje in de houder doe, en op het knopje druk, wordt het lampje vrijwel meteen rood.

Heb hem uiteraard al schoongemaakt en opgeladen. Op de oplader is alles groen en niks knippert meer, lijkt dus helemaal opgeladen.

Als ik de houder erin doe is ook alles groen en niks knippert.

Als ik de oplader opendoe, om de houder eruit te halen, is het lampje even groen op de houder, en gaat dan uit.

Als ik er dan een heet in doe, en op het knopje druk, wordt hij meteen rood. (soms ook heel even groen, maar meteen weer rood)

Doe ik iets fout? Is er iets mis mee?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Alvast heel erg bedankt.

Aryna

Welkom @Aryna Ik hoop voor je dat er iemand langskomt die ervaring heeft met de iqos, maar even afwachten. Dampers zijn over het algemeen blij dat ze van de tabak af zijn en niet geneigd een iqos te gebruiken 

Dank jullie wel :)
Ah ik dacht dat dit ook een Iqos forum was, bij mijn zoekopdracht kwam ik hier uit.
Ik hoop ook dat iemand kan helpen, niet geschoten is altijd mis.

• Like 1

Ik heb een beter idee , gooi die dure sigaret verdamper in de prullenbak en koop een echte damper 😉

Scheelt op de lange termijn heel veel geld en dan nog de gezondheid...

Plus vol support hier natuurlijk met problemen 😄

• Like 4

Ik kom dit nog tegen om te resetten,  mss dat dit ook bij uwe kan.

Als je IQOS 3 MULTI volledig is opgeladen maar nog steeds niet werkt, is de volgende stap om hem te resetten. Houd de knop op uw oplader ongeveer 10 seconden ingedrukt. Wanneer de lichten beginnen te doven, houdt u de knop nog twee seconden ingedrukt. Als u de knop loslaat, ziet u alle lampjes wit knipperen.

• Like 1

In de ruim 4,5 jaar dat ik hier dagelijks te vinden ben is er bij mijn weten 1 keer eerder een iqos topic geweest. Geen populair topic geworden.

Heb je de iqos niet kunnen testen voor de aankoop? Is retourneren een optie? We helpen je hier graag met het uitzoeken van een leuk, voordelig starters dampsetje mocht het ding in de prullenbak belanden of retour gaan 😉

• Like 5

Niet kunnen testen nee, via de post opgestuurd gekregen. Blijft een gokje zoiets. Denk ook dat hij dan gewoon stuk is helaas. 
Dampen heb ik ook al eens geprobeerd, weet niet precies waarom maar was niet echt mijn ding.
Daarom wilde ik dit eens proberen.

In elk geval heel erg bedankt voor de antwoorden.

Ik zou het dampen niet te snel afschrijven @Aryna aangezien er heel wat keus is tegenwoordig. Ik had al eerder met een ego pen en e-roll proberen te stoppen, absoluut geen succes. Gelukkig kwam ik er achter dat er ondertussen een stuk beter spul te koop is

• Like 1