Jump to content

One shot en aroma concentraat

Gulber
 Share

Recommended Posts

Ik wil nu toch weer beginnen met zelf liquid maken. Na even wat te hebben rondgekeken/gelezen op t forum kom ik dingen tegen als one shots en aroma concentraat en hier heb ik een aantal vragen over. Ik heb 7 jaar geleden ook zelf liquids gemaakt maar had toen nog nooit gehoord over deze termen. Lees ik het nu goed dat alle single flavours eigen bedoeld zijn voor een recept en je niet als normale liquid kan dampen? Ik damp namelijk van kant en klare liquids ook graag 1 of max 2 smaken zoals bijvoorbeeld van solt de melon of van element strawberries. Nu heb ik alle benodigheden in huis ( veel eppies van save vape, tpa flesjes aroma, honeydew, watermelon, strawberrries and cream ) veelal 1 smaak, ook de eppies. Hier heb ik dus niets aan zonder recept?

Welke one shots raden jullie aan? Ik heb wel al een paar van vampire vape op het oog maar nogmaals vind ik soms gewone simpele ook fijn en wil ik voornamelijk om geld te besparen diy starten, zelf liquids bedenken of hele recepten zijn op dit moment eigenlijk helemaal niet mijn doel maar iets voor later.

De single flavours zijn prima om te gebruiken en met elkaar te mixen, helemaal niets mis mee. Een recept is niet nodig maar kan wel handig zijn als je een smaak na wil maken dan heb je namelijk gelijk de goede verhoudingen van alle ingredienten.

Waar veel dampers begonnen zijn met zelf recepten ontwikkelen waar je meerdere aroma's voor nodig hebt is de 'industrie'  daar handig op ingesprongen. In plaats van zelf de aroma's combineren worden die nu aangeboden als oneshots. Ze zijn vooral makkelijk in gebruik, alleen nog base en nicotine toevoegen, even wachten en dampen maar. 

• Like 1