SCi Posted January 15, 2022 Share Posted January 15, 2022 Zaterdagavond , filmpje op en weer een nieuw proefje testen 🙂  Coevorden  20ml base ( 75/25 vg/pg met 3mg nic ) + 1ml tfa - vanilla custard 0,6ml rebranded range - rice pudding 0,3ml tfa - greek yoghurt  Heeft iets meer dan een maand kunnen steepen.  De geur van dit vrijwel kleurloze sapje heeft iets van vanille in zich maar ik meen de yoghurt ook op te vangen.  Gedampt in m'n limitless plus met een enkele clapton coil van 0,55 ohm op 24 watt.  De smaak is subtiel en zacht. De basis is een hele fraaie vanille met een volle , romige achtergrond er in. Ik meen achterin ook iets rijstepudding op te vangen maar de custard lijkt dit weg te drukken. Zo af en toe komt er een hintje yoghurt door maar dit zit voor het mooie te ver weg.  Bij 28 watt word het geheel nogal warrig. Alles loopt door elkaar heen , de laagjes zijn er nu helemaal uit. De details die ik er uit kan halen zijn absoluut dieper en duidelijker maar de 'hektiek' in het geheel maakt het minder lekker voor m'n gevoel.  Een rare combinatie van aroma's die wel een grappig resultaat opleveren 🙂 De yoghurt kan hier absoluut niet shinen maar ik twijfel of ie een positieve bijdrage kan leveren aan dit geheel. Het rijstpudding / custard duo doet het wél erg leuk en verdient meer aandacht. Leuk ! 🙂 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts