SCi Posted January 22, 2022 Share Posted January 22, 2022 Nieuw weekend , nieuw probeersel om te proeven 😉  Delfzijl  20ml base ( 75/25 vg/pg met 3mg nic ) + 1,8ml chefs - Mexican Fried Icecream 0,4ml tfa - apricot  Heeft iets meer dan een maand kunnen steepen.  De geur van dit licht gele sapje is vooral bakery maar er zit ook een fruitige hint achterin.  Gedampt in m'n limitless plus met een enkele clapton coil van 0,55 ohm op 24 watt.  De mexican fried icecream komt lang niet zo sterk over als dat ik dacht. De basis zit er absoluut in met een rustige ondertoon van vanille , koek en amandel. Zo nu en dan komt hier een licht zoetje doorheen waarin ik de abrikoos nét kan herkennen. Heel sterk is het geheel niet , de smaken zijn echt subtiel.  Meer vermogen helpt flink. Bij 28 watt komt de MFI helemaal tot leven met veel details ,erg smakelijk. Opvallend is dat de abrikoos nu van de hintjes af is en achterin blijft zitten. Deze komt echter maar met moeite door de MFI heen en moet echt worden gezocht..  Ik was benieuwd hoe dit duo zou uitpakken en alhoewel er absoluut meer in zit valt het me niet tegen ! De abrikoos kan écht leuk aanvullen bij de MFI al is de balans een lastige. Ik ga vaker duo's met MFI doen 🙂 Leuk om te proberen ! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts