pinchocarnal Posted January 29, 2022 Share Posted January 29, 2022 hallo, zijn er hier collega die deze mod hebben en hun bevindingen er van kunnen delen , ben van plan om er mij een aan te schaffen dank bij voorbaat Link to comment Share on other sites More sharing options...
DeParelVanHetZuiden Posted January 29, 2022 Share Posted January 29, 2022 @Professor X heeft er een tijdje terug een aangeschaft. Die kan er vast wel iets over zeggen. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Professor X Posted January 29, 2022 Share Posted January 29, 2022 @pinchocarnal als je mij vraagt meer dan waard als aanschaf. Heb sinds kort een tweede erbij. Hij is zo klein en compact waardoor het niet eens opvalt dat je een damper in je handen hebt. Daarnaast ook kwalitatief de mod is stevig en robuust. Hier ga je zeker geen spijt van krijgen. Heb beide bij cigabuy gekocht en dan verzending uit EU (Duitsland). Duurt wel ongeveer 1.5 week. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
pinchocarnal Posted January 29, 2022 Author Share Posted January 29, 2022 thanks professer X ben ook van plan om hem bij cigabuy (EU magazijn) te kopen op foto ziet hij er lekker uit en voor de prijs moet men het niet laten denk ik 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Professor X Posted January 29, 2022 Share Posted January 29, 2022 Je krijgt er zeker geen spijt van 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
koempel Posted February 2, 2022 Share Posted February 2, 2022 Ik heb m ook,goeie mod maar niet speciaal,er zijn veel SBS Modjes die ik net zo goed vindt 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrSmiley Posted February 2, 2022 Share Posted February 2, 2022 On 1/29/2022 at 5:25 PM, Professor X said: als je mij vraagt meer dan waard als aanschaf. @Professor X, jij had eerder ook de Aspire Mixx maar die heb je weer verkocht. Kun je aangeven wat kenmerkende verschillen zijn tussen de Mixx en de Paramour? Ik heb nl ook een mixx, die gebruik ik regelmatig maar ben benieuwd naar je ervaring. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Professor X Posted February 2, 2022 Share Posted February 2, 2022 @MrSmileyvoornamelijk heb ik de mixx niet gebruikt omdat deze veel groter eruit ziet. Ik kan dat niet bevestigen omdat de mijne 2 mixx nog geseald waren. Iemand hier beweerde dat deze niet veel van elkaar verschillen. Maar op foto's op internet zie ik toch wel duidelijk verschil. Daarnaast kun je geloof ik de mixx uit elkaar schroeven (verschillende bat types die erin passen). Deze twee dingen stonden mij niet aan. Daarnaast toen ik sbs mod zag in het echt was ik gelijk verkocht. Het voelt echt robuust aan en kwalitatief. Kan het moeilijk uitleggen. Maar als je dat ding in je handen hebt, dan wordt je daar gelijk blij van😏 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
pinchocarnal Posted February 2, 2022 Author Share Posted February 2, 2022 wat een verschil in hoogte 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Professor X Posted February 3, 2022 Share Posted February 3, 2022 @pinchocarnalje hebt die SBS mod wel extreem snel ontvangen. Bij mij duurde het 2 x anderhalve week. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pinchocarnal Posted February 3, 2022 Author Share Posted February 3, 2022 25 minutes ago, Professor X said: @pinchocarnalje hebt die SBS mod wel extreem snel ontvangen. Bij mij duurde het 2 x anderhalve week. ik was er zelf verwonderd van mijn eerste aankoop bij cigabuy duurde ongeveer een 10 dagen voor ik het thuis had. volgens de tracking hadden ze het al bij post.be van de dinsdag en ze hebben het maar de woensdag rond de middag geleverd. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Caved Posted June 2, 2022 Share Posted June 2, 2022 Wilde aanvankelijk nog wel gaan voor de Black / Silver variant maar helaas is net die nergens meer te vinden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts