Jump to content

MECHLYFE Paramour SBS 80W TC MOD

pinchocarnal
 Share

Recommended Posts

@pinchocarnal als je mij vraagt meer dan waard als aanschaf. Heb sinds kort een tweede erbij. Hij is zo klein en compact waardoor het niet eens opvalt dat je een damper in je handen hebt. Daarnaast ook kwalitatief de mod is stevig en robuust. Hier ga je zeker geen spijt van krijgen. Heb beide bij cigabuy gekocht en dan verzending uit EU (Duitsland). Duurt wel ongeveer 1.5 week.

• Like 1

On 1/29/2022 at 5:25 PM, Professor X said:

als je mij vraagt meer dan waard als aanschaf.

@Professor X, jij had eerder ook de Aspire Mixx maar die heb je weer verkocht.

Kun je aangeven wat kenmerkende verschillen zijn tussen de Mixx en de Paramour?

Ik heb nl ook een mixx, die gebruik ik regelmatig maar ben benieuwd naar je ervaring.

• Like 2

@MrSmileyvoornamelijk heb ik de mixx niet gebruikt omdat deze veel groter eruit ziet. Ik kan dat niet bevestigen omdat de mijne 2 mixx nog geseald waren. Iemand hier beweerde dat deze niet veel van elkaar verschillen. Maar op foto's op internet zie ik toch wel duidelijk verschil. Daarnaast kun je geloof ik de mixx uit elkaar schroeven (verschillende bat types die erin passen). Deze twee dingen stonden mij niet aan. Daarnaast toen ik sbs mod zag in het echt was ik gelijk verkocht. Het voelt echt robuust aan en kwalitatief. Kan het moeilijk uitleggen. Maar als je dat ding in je handen hebt, dan wordt je daar gelijk blij van😏

• Like 2

25 minutes ago, Professor X said:

@pinchocarnalje hebt die SBS mod wel extreem snel ontvangen. Bij mij duurde het 2 x anderhalve week. 

ik was er zelf verwonderd van mijn eerste aankoop bij cigabuy duurde ongeveer een 10 dagen voor ik het thuis had. volgens de tracking hadden ze het al bij post.be van de dinsdag en ze hebben het maar de woensdag rond de middag geleverd.

• Like 1

• 3 months later...