Guest pvisser Posted June 12, 2013 Share Posted June 12, 2013 Een korte tijd geleden kocht ik de Evic met een aantal Kanger protanks, naar een paar goed dampende dagen begon ik te merken dat ik toch iets miste, te weinig damp naar mijn ervaring, en voor een goede keel hit moet je de mond dus laten vollopen met damp. Te veel lucht lijkt wel. Ik heb uiteindelijk mijn Evic ingesteld op 7 of zelfs 7.3Wat met een 2,5ohm weerstand zou je denken dan moet toch redelijk scoren, maar toch nog net niet genoeg. Ik ben is gaan zoeken op het Internet en kwam de vernieuwde ZMax V3 tegen, een aantal reviews bekeken en gelezen dus ik kom omdat ik ook een paar Youtube filmpjes heb bekeken aardig inschatten, dit zou wel een de goeie voor mij kunnen zijn. Ik heb vervolgens deze kit besteld via Vapeware en kreeg deze dan ook de volgende dag keurig zoals beloofd aangeleverd door de TNT Post bezorgers. Snel uitpakken accu eerst volladen en een extra kanger protank erop jassen. Vullen met liquid en gaan. Ik heb de mod gestart en ingesteld zoals ik deze graag wilde hebben en zoals ik deze gewend was te gebruiken qua instelling zoals ik de Evic ook heb ingesteld, 7,0 Watt en 2,5ohm. De telescoop functie geeft dan ook vele mogelijkheden. De kit die ik dus heb binnengekregen is helemaal Top. Zelfs een mooi opberg mapje erbij en daar kan Joyetech toch wel even wat van leren zeg, want bij de Evic zit een flubber hoesje die nog geen dubbeltje kost. Echt mijn complimenten, wat word dat toch keurig afgeleverd. Goed, Protank erop en aanzetten. Het was even wennen want het is natuurlijk een heel ander menu dan de Evic maar dat mag de pret niet drukken. Binnen enkele minuten ging ik door het menu als een tornado, dat wil zeggen hoe snel je dit leert met een druk knop. Oke mondstuk in de mond en proberen maar. Wow niet normaal, wat een monster, kijk die damp, Mistlampen aan.. huuu. eindelijk de hit waar ik na zocht, In een woord helemaal het einde. Ik denk dat ik zelfs mijn evic niet meer Primair ga gebruiken want voor mij is er een nummer uno en dat is de Zmax V3 met een Kanger Protank. Ik ben heel blij dat ik deze keus heb gemaakt... :e001 :e001 :e001 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest datida Posted June 12, 2013 Share Posted June 12, 2013 nog veel dampgenot ermee Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dirk12 Posted June 12, 2013 Share Posted June 12, 2013 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Redchilly Posted June 12, 2013 Share Posted June 12, 2013 Heb je de Zmax ook op 7Watt ingesteld? Zelf damp ik altijd een stukje zwaarder "zelfs" helemaal op 9 of 10 Watt (met een 2.5 Ohm coil in de ProTank). Maar de eVic is i.d.d. wel een beetje verlegen in vergelijk met andere dampers. Als ik mijn Vamo of SVD op hetzelfde vermogen (Watt) heb staan komen deze duidelijk harder binnen. Toch wil ik mijn eVicje niet kwijt, ook al is het niet (meer) mijn dagelijkse damper Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pvisser Posted July 2, 2013 Share Posted July 2, 2013 Wel een beetje laat maar beter dan nooit, was er even tussen uit sorry, maar goed, Ik heb dus de Zmax V3 staan op 6.5/7/7,5 wat en dat gaat als een speer. Echte goede leek hit een smaak, ook de damp ervaring is genius. lekker dus. Ik vul mijn protank dus altijd met 12MG Tabaco, en die smaakt met een druppel of vijf zes vanille erg lekker. Op het ogenblik heb ik een 2.2 ohm coil weerstand erin en dat dampt als een tierelier echt. Ik vervang zo om de twee weken de coil en dat is meer te snel dan te laat. Maar goed ik ben super blij met mijn Gear. haha. Wel ik heb nu bijna een week of drie de Zmax V3 maar ik heb al weer inmiddels de Zmax V5 op het oog. Mij evic had ik ook nog uitgebreid met de ECA Joyetech set met 15 extra tanks en die zijn nog in de verpakking want ook dat vind ik helemaal niks. Nee geef mij maar de Zmax serie en ik hou de Joyetech spullen gewoon als extra want ja ik kan ook geen afstand doen. Ja de Zmax Serie is helemaal - Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest eGoT Posted July 4, 2013 Share Posted July 4, 2013 Wel een beetje laat maar beter dan nooit, was er even tussen uit sorry, maar goed, Ik heb dus de Zmax V3 staan op 6.5/7/7,5 wat en dat gaat als een speer. Echte goede leek hit een smaak, ook de damp ervaring is genius. lekker dus. Ik vul mijn protank dus altijd met 12MG Tabaco, en die smaakt met een druppel of vijf zes vanille erg lekker. Op het ogenblik heb ik een 2.2 ohm coil weerstand erin en dat dampt als een tierelier echt. Ik vervang zo om de twee weken de coil en dat is meer te snel dan te laat. Maar goed ik ben super blij met mijn Gear. haha. Wel ik heb nu bijna een week of drie de Zmax V3 maar ik heb al weer inmiddels de Zmax V5 op het oog. Mij evic had ik ook nog uitgebreid met de ECA Joyetech set met 15 extra tanks en die zijn nog in de verpakking want ook dat vind ik helemaal niks. Nee geef mij maar de Zmax serie en ik hou de Joyetech spullen gewoon als extra want ja ik kan ook geen afstand doen. Ja de Zmax Serie is helemaal - Welkom in de Sigelei v3 club Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kettingdamper Posted July 8, 2013 Share Posted July 8, 2013 De pro-tank in mijn bezit sinds 2-7-13 en Ik heb m al weer weggegeven.Ik was direct al niet happy met de veel te lichte airflow.Dit iets weg gekregen door even een plakbandje over de gaatjes te plakken.Ook de smaak was(voor mij)niet om over naar huis te schrijven omdat Ik van het metalen mondstuk een metaalsmaak mee krijg. Ik heb hem op diverse spanningen/wattage s en coils op mijn Evic geprobeerd maar krijg die smaak niet weg terwijl de zelfde liquids in mijn T2 prima zijn. Misschien komt die smaak omdat Ik vullingen in mijn kiezen heb die reageren met het chroom van het mondstuk,dat weet Ik niet,maar wil dit toch even laten weten. Misschien zitten er tandartsen op het forum die daar wat over kunnen zeggen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest JD Posted July 8, 2013 Share Posted July 8, 2013 Ook de smaak was(voor mij)niet om over naar huis te schrijven omdat Ik van het metalen mondstuk een metaalsmaak mee krijg. Dat is een vaker gehoorde klacht. Meestal is dit probleem te verhelpen door de Protank voor gebruik heel grondig schoon te maken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest eGoT Posted July 8, 2013 Share Posted July 8, 2013 De pro-tank in mijn bezit sinds 2-7-13 en Ik heb m al weer weggegeven.Ik was direct al niet happy met de veel te lichte airflow.Dit iets weg gekregen door even een plakbandje over de gaatjes te plakken.Ook de smaak was(voor mij)niet om over naar huis te schrijven omdat Ik van het metalen mondstuk een metaalsmaak mee krijg. Ik heb hem op diverse spanningen/wattage s en coils op mijn Evic geprobeerd maar krijg die smaak niet weg terwijl de zelfde liquids in mijn T2 prima zijn. Misschien komt die smaak omdat Ik vullingen in mijn kiezen heb die reageren met het chroom van het mondstuk,dat weet Ik niet,maar wil dit toch even laten weten. Misschien zitten er tandartsen op het forum die daar wat over kunnen zeggen. Je zou de X9 kunnen proberen die heeft minder airflow Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ArjanR1 Posted July 9, 2013 Share Posted July 9, 2013 Wel een beetje laat maar beter dan nooit, was er even tussen uit sorry, maar goed, Ik heb dus de Zmax V3 staan op 6.5/7/7,5 wat en dat gaat als een speer. Echte goede leek hit een smaak, ook de damp ervaring is genius. lekker dus. Ik vul mijn protank dus altijd met 12MG Tabaco, en die smaakt met een druppel of vijf zes vanille erg lekker. Op het ogenblik heb ik een 2.2 ohm coil weerstand erin en dat dampt als een tierelier echt. Ik vervang zo om de twee weken de coil en dat is meer te snel dan te laat. Maar goed ik ben super blij met mijn Gear. haha. Wel ik heb nu bijna een week of drie de Zmax V3 maar ik heb al weer inmiddels de Zmax V5 op het oog. Mij evic had ik ook nog uitgebreid met de ECA Joyetech set met 15 extra tanks en die zijn nog in de verpakking want ook dat vind ik helemaal niks. Nee geef mij maar de Zmax serie en ik hou de Joyetech spullen gewoon als extra want ja ik kan ook geen afstand doen. Ja de Zmax Serie is helemaal - Ik gebruik de Sigelei ook met erg veel plezier! Prachtig ding om te zien, en vooral om te gebruiken. Heb ook een Vamo-Vivi RVS. En die is minstens net zo goed, en voor de geld zelfs veel beter! Je hebt 'm voor nog geen €25,- thuis, Protank en batterijen heb je al... https://www.fasttech.com/products/1351803 Leuk om eens te proberen, want er zit toch weer wat damp-verschil tussen die 2 :blij Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts