SCi Posted February 11, 2022 Share Posted February 11, 2022 Ik trap het weekend af met een nieuw probeersel Groningen 20ml base ( 75 / 25 vg/pg met 3mg nic ) + 1ml jo-la - cocos 0,6ml tfa - bavarian cream 0,6ml capella - blueberry extra Heeft iets meer dan een maand kunnen steepen. De geur van dit donker gele sapje heeft iets van cocos maar dat zit nogal ver weg. Gedampt ik m'n limitless plus met een enkele clapton coil van 0,55 ohm op 24 watt. De smaak is wat "vlak" maar wel erg soepel. De cocos heeft de overhand maar is niet té nadrukkelijk. Hier loopt wat vager een zacht romige zweem doorheen die de cocos mooi kan begeleiden. De bosbes ontbreekt raak genoeg helemaal. Meer vermogen verschuift het smaakbeeld nogal. Bij 28 watt lijkt de cocos een stapje terug te doen en is de room net wat beter te proeven. Opmerkelijk genoeg meen ik nu in de nasmaak wel degelijk iets bosbes op te pikken. Helaas is dat maar heel vaag. Ik hoopte op een leuk samenspel tussen de cocos en de bosbes maar dat is helaas niet gelukt. Misschien dat ietsje minder cocos en meer bosbes kan helpen maar ik twijfel een beetje of ze leuk samen kunnen. Twijfel geval ! 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts